|   | 
|  | 
|  03.01.2018, 01:43 | #1 (permalink) | 
| Клубень Псевдо: Андрій Звідки Ви: Київ. Карапь: селедка Л-12 
					Дописи: 9.038
				 Сказал(а) спасибо: 4.725 
		
			
				Поблагодарили 6.368 раз(а) в 1.767 сообщениях
			
		
	 |  Re: Ахренеть 
			
			Интересно стало скорость "паровоза" посчитать, по видео 10 вагонов с локомотивом по 25м каждый, 250метров, проходит за 8сек.   приблизительно 112км.ч. Судя по инфе из инета (железнодорожник я хреновый,  , в ЖДВ служил) тормозил бы он 800-1000м . 
				__________________ | 
|   |   | 
|  05.01.2018, 18:29 | #2 (permalink) | 
| Активный участник Псевдо: Алексей Звідки Ви: Каховское водохранилище Карапь: Дракон/Джонсон 2т 70 
					Дописи: 3.877
				 Сказал(а) спасибо: 2.275 
		
			
				Поблагодарили 2.965 раз(а) в 731 сообщениях
			
		
	 |  Re: Ахренеть 
			
			Вообще то там две шлакбаумные палки лишние как по мне. Реальная ловушка   
				__________________ your freedom- your choice! | 
|   |   | 
|  05.01.2018, 19:07 | #3 (permalink) | |||||||||||||||||||||||
| Активный участник Псевдо: Sergey Звідки Ви: Kiev Карапь: Всяческие, работа такая 
					Дописи: 1.076
				 Сказал(а) спасибо: 497 
		
			
				Поблагодарили 1.404 раз(а) в 391 сообщениях
			
		
	 |  Re: Ахренеть 
 Багато хто так вважає. Все це тому що забули пдд, а може і не знали ніколи. Отже: 1. Вони закриваються послідовно. Спочатку права, за нею ліва сторона. Є багато часу залишити переїзд. Крім того, ще до закривання першого, правого, шлагбауму включаеться дзвінок та світлофор. І їхати вже не можна, навіть якщо шлагбауми відкрито. То ж йолоп проігнорував і звінок, і світлофор, і шлагбаум... Яка ж це пастка? 2. За відсутності лівого шлагбауму там взагалі їхали б по зустрічній постійно. Причому з обох боків. Таке було, і зараз є там, де палка тільки з правого боку. 3. Будь-кому в здоровому глузді достатньо тільки світлофора. Решті один Дарвін допоможе. До речі, згадав. :) Серби класну комедію зняли. Чорну. "Щоденник машиніста". на торентах є з перекладом. Ржачний фільм. :) Найкраще, що траплялось після ватного Кустуріци. | |||||||||||||||||||||||
|   |   | 
| 13 пользователя(ей) сказали cпасибо: |  
AlexGrom (05.01.2018),
 
Alexribalka (05.01.2018),
 
A_Hill (05.01.2018),
 
Denis_gl (05.01.2018),
 
logist (17.01.2018),
 
Pasic (09.01.2018),
 
saper1967 (06.01.2018),
 
vlad2002 (05.01.2018),
 
Вовчик (07.01.2018),
 
Дмитрий Лупашко (09.01.2018),
 
Подолянин (07.01.2018),
 
Пух (05.01.2018),
 
Ярослав JK (05.01.2018)
 | 
|  09.01.2018, 04:55 | #4 (permalink) | 
| Модератор Псевдо: Александр Звідки Ви: Стольный град Карапь: маломерные и не только 
					Дописи: 24.740
				 Сказал(а) спасибо: 20.967 
		
			
				Поблагодарили 9.438 раз(а) в 2.520 сообщениях
			
		
	 |  Re: Ахренеть 
			
			У 2018 році буде введено в експлуатацію найдовший міст в світі через море, який з'єднує Гонконг, Макао і Чжухай. Про це повідомляє ЦТС. Довжина споруди 55 км, з яких 38 км припадає безпосередньо на різні ділянки мостів. Крім них є підводний тунель довжиною майже 7 км і штучні острови. https://www.epravda.com.ua/news/2018/01/8/632804/   | 
|   |   | 
| 5 пользователя(ей) сказали cпасибо: |  
MAX (09.01.2018),
 
Morgh_Olegovsky (09.01.2018),
 
Muller (10.01.2018),
 
в1961 (09.01.2018),
 
Иванович 1962 (09.01.2018)
 | 
|   | 
| Тут присутні: 1 (учасників - 0 , гостей - 1) | |
| 
 |  |