Перегляд одного допису
Старий 02.08.2019, 11:14   #2 (permalink)
Sergey_Kiev
Активный участник
 
Аватар для Sergey_Kiev
 
Псевдо: Sergey
Звідки Ви: Kiev
Карапь: Всяческие, работа такая
Дописи: 1.076
Сказал(а) спасибо: 497
Поблагодарили 1.404 раз(а) в 391 сообщениях
Типово Re: История судов на подводных крыльях

Цитата:
Допис від Евгений (Киев) Переглянути допис
Конечно речные перевозки невыгодны

Ви сплутали вантажні та пасажирські перевезення. Вантажні водою завжди самі дешевші. Тому "герой" адмінресурсом в Раді і на місцях тримає свою фактичну монополію на Дніпрі. Тому 4 роки не проходить конкурентний закон про ВВШ через Раду. Тому маєте всі дебільні вимоги щодо реєстрацій та ТО на гандони з 2к.с. Продовжувати?
А пасажирські перевезення водою завжди дорожчі і повільніші, ніж берегом на маршрутці. В греціях-в'єтнамах-голандіях нема маршруток між островами, і скоріше ніж поромом. Невже так складно це зрозуміти і більше не дрочити на совок?

Востаннє редагував stp: 02.08.2019 о 11:45. Причина: убрал политику
Sergey_Kiev зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
15 пользователя(ей) сказали cпасибо:
A_Hill (02.08.2019), Garda__ (02.08.2019), logist (02.08.2019), Morgh_Olegovsky (02.08.2019), Muller (11.08.2019), Niyazovitsh (02.08.2019), Oldmen (02.08.2019), SashaDark (05.08.2019), silver36 (03.08.2019), Авиатор (03.08.2019), БОНДЫК (02.08.2019), ВинБот (02.08.2019), Гена (02.08.2019), Сергей Вишня (02.08.2019), Юрій_ (09.08.2019)