Тема
:
История судов на подводных крыльях
Перегляд одного допису
02.08.2019, 11:14
#
2
(
permalink
)
Sergey_Kiev
Активный участник
Псевдо: Sergey
Звідки Ви: Kiev
Карапь: Всяческие, работа такая
Дописи: 1.076
Сказал(а) спасибо: 497
Поблагодарили 1.404 раз(а) в 391 сообщениях
Re: История судов на подводных крыльях
Цитата:
Допис від
Евгений (Киев)
Конечно речные перевозки невыгодны
Ви сплутали вантажні та пасажирські перевезення. Вантажні водою завжди самі дешевші. Тому "герой" адмінресурсом в Раді і на місцях тримає свою фактичну монополію на Дніпрі. Тому 4 роки не проходить конкурентний закон про ВВШ через Раду. Тому маєте всі дебільні вимоги щодо реєстрацій та ТО на гандони з 2к.с. Продовжувати?
А пасажирські перевезення водою завжди дорожчі і повільніші, ніж берегом на маршрутці. В греціях-в'єтнамах-голандіях нема маршруток між островами, і скоріше ніж поромом. Невже так складно це зрозуміти і більше не дрочити на совок?
Востаннє редагував stp: 02.08.2019 о
11:45
. Причина: убрал политику
15 пользователя(ей) сказали cпасибо:
A_Hill
(02.08.2019),
Garda__
(02.08.2019),
logist
(02.08.2019),
Morgh_Olegovsky
(02.08.2019),
Muller
(11.08.2019),
Niyazovitsh
(02.08.2019),
Oldmen
(02.08.2019),
SashaDark
(05.08.2019),
silver36
(03.08.2019),
Авиатор
(03.08.2019),
БОНДЫК
(02.08.2019),
ВинБот
(02.08.2019),
Гена
(02.08.2019),
Сергей Вишня
(02.08.2019),
Юрій_
(09.08.2019)
Меню пользователя
Sergey_Kiev
Подивитись профіль
Знайти дописи від Sergey_Kiev