![]() |
Про барк 450S після трьох років користування
Мабуть пора вже описати, бо коли купляв, сам шукав інфу, що буде з човном через кілька років.
Загалом — практично нічого з ним не сталось. Є три місця, котрі трохи проблемні. Минулого року відламалась носова ручка, просто тріснула навпіл, кріплення не постраждало. Потім по дурості в кріплення завів швартов, і петлю трохи перетерло, бо вона на таке не розрахована. Як її міняти без гаража не знаю, але в принципі не страждаю. Друге — зливна горловина в транці. Шторка закривання ціла, а от ручка у неї теж відламалась. Ручка там дуже незручна, її важко підчепити буває, а сама горловина з порожком невеликим, тому не вся вода витікає. Поки що з дроту кільце там прикрутив, та й по всьому. Ну і третє — один пайол трохи з краю тріщати почав. Тут маю сказати, що один раз човна зібрали без мене і не вставили стрінгери, воно якраз потріскало між пайолами, де гнуло човна. В принципі там верхній шар фанери тільки з тріщиною, якщо шо, то можна замінити весь пайол. Човном задоволений, особливих проблем не маю. Да, переживав за дно при тяганні по берегу. Оце перед консервацією подивився — нічого з ним не сталось, навіть особливо не пошкрябане. Тільки білі канти стали жовтими від нашої водички. |
Re: Про барк 450S після трьох років користування
за інформацію спасибі. Цікавить як часто складалась розкладалась, як зберігалась(здутою,надутою) під яким мотором їздила і скільки приблизно мотогодин. Умови єксплуатації. Як шви себе ведуть в проблемніх місцях, особливо в місцях складок. Було би краще як би добавили фото. У знайомих адвенчер4.2 через 4 роки переклеювали дно,новий кіль ставили і перегородкі переклеювали,але умови були жорстокі і в мороз, і в пекло і в двох і в п'ятьох в повний газ і по хвилях. Мотори були 10-15 сил, в сезон десь 150 годин у русі, не кажучи уже про просте бовтання у воді.
|
Re: Про барк 450S після трьох років користування
Сфотографувати не зможу, бо лежить складена на пристані в підсобці, там тісненько.
По деталям. Перший рік я викатав десь 50 годин, щоб обкатати двигун. Двигун 30 сил парсун. Зберігав на балконі, кожен раз везли на берег на авто, складали, потім розкладали. Задовбався))) На другий рік почав винаймати шафку на пристані, збирав перед виходом, потім розбирав. Їздив кожні вихідні приблизно по 30 км в один бік. В цьому році в травні зібрав човна і вже тримав на воді під чохлом, двигун накривав сумкою від пайолів. Розібрав у вересні і склав у шафку там же. При складанні складав як було з магазину — борти всередину, кінцеві балони до транцю, і катати до носа. Завжди висушував перед складанням. Двигун на возику, бо носити теж задовбався. Загалом десь 150 мотогодин думаю накатав, може 120. Майже завжди в човні 5-7 чоловік з речами, пару раз тільки вдвох на рибалку. Завжди максималка періодично на 3/4 (в мануалі для двигуна так радять). Їздив тільки влітку, завжди в жарку погоду, кілька раз в неприємну хвилю. Качаю без манометра, просто на проминання перевіряю баллони рукою. Загалом просто на максималці година півтори з вантажем 600—700 кг, отаке використання. |
Re: Про барк 450S після трьох років користування
просто удачный экземпляр, на данном сроке эксплуатации имхо не плохо...
По баркоподелкам статистика моей мастерской не утешительная, одна из самых ремонтируемых марок надувасов...причина ремонта преобладает =-O банальный брак:smuschenie: даже новых=-O https://www.youtube.com/watch?v=ITmKkSF-yj4 |
Re: Про барк 450S після трьох років користування
Цитата:
Да, забув ще один мінус в першому пості. От в цьому році десь на початку літа почав кіль спускати. Виявилось що пропускає в самій кормі в кутку, де кінець кіля загортається і заклеюється. Судячи з усього, його протерло в тому кутку об останній пайол (він там практично впритик до дна з пвх). Все думав заклеїти, але це треба було доставати, розбирати, сушити, на пів дня мороки, а дірка малесенька. Так і катав до кінця вже з таким. Підздувало його десь за годину їзди, а іноді там його десь затискало і не здувало. |
Re: Про барк 450S після трьох років користування
нет такого... нравится не нравится, но все познается в сравнении и из всего обилия в те же деньги можна найти альтернативу.
вторая беда у барка ткань, и касабельно именно 450 модели делать пароход из такой ткани ...дешовой и малой плотности(особенно киль) считаю если не преступлением , то глупостью... плюс она=ткань "деревянная" и "ломкая" у баркоподелок становится уже через буквально сезон эксплуатации...легко наблюдать на местах складок и чисто тактильно... тот же адвенчер 1998 года выпуска выглядит визуально лучше чем барк после 1-2 сезонов активной эксплуатации, разница в стоимости изделия такой же размерности от 3м но из более качественной ткани примерно штука гривен, а срок безопасной эксплуатации в разы меньше имхо, при сравнительной стоимости, но делают из "недорогой" ткани и в итоге навара больше, а на пользователя пох:neznayu: плюс устаревшая конструкция, как клепали пятилетку и больше назад, так и клепают квадратно-гнездовое изделие той же конструкции.А прогресс не стоит на месте, надо развиваться...Те же колибревцы и то лучше "чухаются":cool2: народ не слепой и потихоньку двигается в направлении лучшего по соотношению цена качество...у меня нет магазина, но порядка полсотни лодок за прошлый сезон народ с моей помощью приобрел...и это был не барк:-)) вот так, чисто обьективно и не с потолка могу похвалить Барк:-)) могу почтой закинуть ткани и клея, как подклеить расскажу в телефонном режиме, там не сложно и можно у воды изобразить собственноручный ремонт...там работы минут на 15-20 если по шву уже не травит(в чем я сильно сомневаюсь)... |
Re: Про барк 450S після трьох років користування
самая голимая марка лодок, барк =брак во всём и везде пы сы имхо
|
Re: Про барк 450S після трьох років користування
Не самая...есть еще более талантливые и одаренные:smuschenie: но с меньшей массовостью, что радует:-))
|
Re: Про барк 450S після трьох років користування
Цитата:
Дубовості тканини не помітив. Я не знаю яка вона має бути дубова, а яка не дубова. При складанні гнеться, не тріскається. Може воно й дубове, нема з чим порівняти. А так загалом — я ж пишу, можу орієнтуватись на те що у мене, більш ні на що. Навесні як складу пофографую. Ще може справа в тому, що я не дуже активно катав за три то роки. Може тому не дуже зносилось. Хоча мені так вона й потрібна, в неагресивному режимі. Добавлено через 14 минут Побачив ваш пост з відео, тепер хоч ясно куди дивитись. Ну, там ви показали якусь дичину, страшне. Я коли купляв човна, уважно все передивився, помацав і посіпав. Не було такого, і зараз нема. Взагалі човен на відео якось дивнувато виглядає, пвх здається тонкіше (там рукою натискали). У мене ніби не таке. І дно якесь сіре на відео. От на жаль не можу дістати з причалу свою, там не залізти до весни, то пофотографував би. На відео страшнувато виглядає у вас. |
Re: Про барк 450S після трьох років користування
если чего стучитесь в личку...помогу чем смогу...
|
Re: Про барк 450S після трьох років користування
Цитата:
|
Re: Про барк 450S після трьох років користування
У мене також Bark450S. Купував в 2016, рік випуску 2013.
І зимою і літом зберігалася надворі,під накриттям, в накачаному вигляді. Двигун Вихрь 30. Плавав не багато, але зазвичай 4-6 людей. Проблем з якістю матеріалів не помітив. Ніде не потріскалася, вигляд за 4 роки не змінився. Видуло ущільнююче кільце на двох клапанах, так і плавав, з закрученою пробкою не спускає. Тільки недавно дізнався що вони розбираються і можна замінити. На хвилях, і перед виходом на гліс прогиналися пайоли, підсилив металевим квадратом прикрученим на болтах до пайол. |
Re: Про барк 450S після трьох років користування
Перепрошую за довгу мовчанку, але про відео, що я обіцяв, я пам'ятаю. Сьогодні ставив на воду човна, то зняв те, що просили. У двох відео вид зверху і вид на дно човна. Зате тепер і на четвертий рік користування можу сказати, що не змінилось нічого, який був човен, такий і залишився.
|
Re: Про барк 450S після трьох років користування
фанера транца бежит на встречу белому песцу...пропитать сверху защитив торец от попадания воды и влаги..., внутрь транца поставить сектор =опору под пятаки струбцин мотора...поширее и высотой сантиметров 25...:smuschenie: хоть металлическую хоть из нормальной фанеры
замена транца не бюджетное мероприятие:-) а так хоть оттянется этот "счастливый" момент... |
Re: Про барк 450S після трьох років користування
Цитата:
|
Re: Про барк 450S після трьох років користування
Стекольный герметик типа КРОКОДИЛ ИЛИ СИКАФЛЕКС
|
Re: Про барк 450S після трьох років користування
У меня комплектация такая же как и у "Нового морехода".
Три сезона с июня по октябрь откатали без проблем. Каждый выход на воду это раскладывание и складывание лодки без особой чистки. Постоянно катаю ватрушку и вейкборд. На зиму лодка надувалась, тщательно вымывалась и просушивалась. Хранилась в сложенном виде в отапливаемом гараже (+5 С). На сегодняшний день нет никаких визуальных дефектов. В этом году открытие сезона омрачила только мышь, которая изрядно погрызла некоторые места. Сейчас буду решать вопрос по ремонту. За три года нарекания только по сливному клапану - его минусы уже озвучивались выше. Барк + Парсун это нормально сочетание за приемлемые деньги войти в клуб водно-моторников и со временем понять куда двигаться дальше. |
Re: Про барк 450S після трьох років користування
Цитата:
это если совсем просто и бюджетно... |
Re: Про барк 450S після трьох років користування
Новыймореход, ReActoR , яку у вас швидкість розвиває цей комплект?
Я також купив Parsun30, ще не пробував виставляти, зараз опущений до упора на транці і нога піджата на максимум. Що з двома, що з трьома людьми в лодці - максимум 39 км/год. |
Re: Про барк 450S після трьох років користування
При правильной настройке комплекта и правильным винтом до 44-45 км в час
Нднд в этом размере до 52 км в час |
Часовий пояс GMT +3. Поточний час: 22:45. |
vBulletin 3.8.7 ; Copyright © 2000-2025 Jelsoft Enterprises Limited
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010