Форум водно-моторного Клуба Фрегат

Назад   Форум водно-моторного Клуба Фрегат > Обо всем > Общие вопросы > Флудилка

 
 
LinkBack Параметри теми Параметри перегляду
Prev Попередній допис   Наступний допис Next
Старий 15.02.2016, 20:03   #10 (permalink)
Активный участник
 
Аватар для dimon
 
Псевдо: Дима
Звідки Ви: Киев
Карапь: Резинка + 3 л\с, Длинномер+60 л\с
Дописи: 7.879
Сказал(а) спасибо: 5.785
Поблагодарили 8.884 раз(а) в 3.314 сообщениях
Типово Re: Немного позитивчика

Взято з Форума Український Клуб - Форум Шанувальників Німецьких Бусиків Volkswagen Club
Да пробачить мене Топік Стартер…
Але…ТЕКСТ.
"Конструкція наших Т3-х –самобутня і цікава. Навіть зараз, через багато часу, певні його опції і зручності унікальні і відсутні в інших автомобілях.
Скажімо, зупиняє вас поліція, ви – водій профі-екстремал і голова білявки-стюардеси десь в області ваших колін і керма, мєнт бачить її потилицю… Скандал, вам шиють аморалку, далі повідомлення на роботу, прогресівка летить, жінка забирає дітей і їде до мами… Або доведеться (крім премії стюардесі) ще й відкуплятися від даішників, віддавати себе на поталу шантажистам і корупціонерам. І так буде на всіх автомобілях, крім наших — бо для Т3 така дислокація всього-навсього означає перевірку пасажиром рівня омивайки в бачку який в ногах у водія, а це правилами і суспільною мораллю не заборонено. Кохана, я дуже поспішав до тебе, але в мене щось перестало псикати і я попросив цю тьотю (я навіть не знаю як її звати) подивитись що там з рідиною…
В наших бусах не виходячи з салону можна проводити багато подібних видів ТеО, як на ходу так і на стоянці. Сідай сюди, я покажу тобі де заливають тормозуху… Хочеш побачити мій ТДІ? – нахилися через сідуху, от так, не бійся, я тебе підстрахую, а тут у мене щуп – важливо тільки не забувати про правила безпеки при виконанні такого виду робіт, добиватись злагодженості робочих рухів та передбачуваності реакцій. І обов"язково – про це навіть не варта нагадувати – використовувати засоби особистого захисту. І тоді таке ТеО принесе не тільки користь – а як і кожна добре виконана робота – також велике задоволення.
Та досконалість не має меж, час не стоїть на місці, технології розвиваються, і навіть таку вивірену і збалансовану конструкцію як у нашого течика, завжди можна покращити.
Нюанси виникають, якщо ви не просто профі-екстремал, а профі високого класу – і наприклад вирішили провести т.зв. групове ТеО – яке передбачає наявність цілого колективу виконавців ваших вказівок та бажань. Маса вантажу (нехай мені пробачать цей термін у даному контексті) виросте, диферент вашої яхти на колесах зміниться, і виникне ризик засліплення зустрічних світлом фар вашого авто. Бути професі-екстремалом геть не означає бути безбашеним – навпаки, безпека для них понад усе — тому подбати про зустрічних треба обов"язково, і електрокоректор фар штука геть не зайва для наших Транспортерів…
"
Я Плакав…
__________________
ну шо когда революция? еще скоро или обождать?
dimon зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
2 пользователя(ей) сказали cпасибо:
RINO (21.02.2016), Шурави (15.02.2016)
 


Тут присутні: 2 (учасників - 0 , гостей - 2)
 

Ваші права у розділі
Ви не можете створювати теми
Ви не можете писати дописи
Ви не можете долучати файли
Ви не можете редагувати дописи

BB-код є Увімк.
Усмішки Увімк.
[IMG] код Увімк.
HTML код Вимк.
Trackbacks are Увімк.
Pingbacks are Увімк.
Refbacks are Увімк.



Часовий пояс GMT +3. Поточний час: 05:23.


vBulletin 3.8.7 ; Copyright © 2000-2025 Jelsoft Enterprises Limited
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010

Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0