![]() ![]() |
|
![]() |
#1 (permalink) |
Клубень
Псевдо: Геннадий
Звідки Ви: Украинка
Карапь: Днепр под Мерк 40(60)EFI
Дописи: 10.172
Сказал(а) спасибо: 7.839
Поблагодарили 4.892 раз(а) в 1.366 сообщениях
|
![]()
Респект дежурному по переезду - он этому чмошнику жизнь спас!!!
![]() ![]() А чмошнику нужно выучить старую железнодорожную поговорку: "Він не .@.бе - він давить!" ![]() ![]() Локомотив на такой скорости разнес бы в хлам эту лушпайку, думаю, даже с рельс бы не сошёл....а запчасти на км собирали бы..... ![]() Бля, когда же народ научится не повторять чужих ошибок??? ![]()
__________________
Никогда не говори Никогда |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 (permalink) |
Клубень
Псевдо: Андрій
Звідки Ви: Київ.
Карапь: селедка Л-12
Дописи: 9.038
Сказал(а) спасибо: 4.725
Поблагодарили 6.368 раз(а) в 1.767 сообщениях
|
![]()
Интересно стало скорость "паровоза" посчитать, по видео 10 вагонов с локомотивом по 25м каждый, 250метров, проходит за 8сек.
![]() ![]()
__________________
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 (permalink) |
Активный участник
Псевдо: Алексей
Звідки Ви: Каховское водохранилище
Карапь: Дракон/Джонсон 2т 70
Дописи: 3.877
Сказал(а) спасибо: 2.275
Поблагодарили 2.965 раз(а) в 731 сообщениях
|
![]()
Вообще то там две шлакбаумные палки лишние как по мне. Реальная ловушка
![]()
__________________
your freedom- your choice! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 (permalink) | |||||||||||||||||||||||
Активный участник
Псевдо: Sergey
Звідки Ви: Kiev
Карапь: Всяческие, работа такая
Дописи: 1.076
Сказал(а) спасибо: 497
Поблагодарили 1.404 раз(а) в 391 сообщениях
|
![]()
Багато хто так вважає. Все це тому що забули пдд, а може і не знали ніколи. Отже: 1. Вони закриваються послідовно. Спочатку права, за нею ліва сторона. Є багато часу залишити переїзд. Крім того, ще до закривання першого, правого, шлагбауму включаеться дзвінок та світлофор. І їхати вже не можна, навіть якщо шлагбауми відкрито. То ж йолоп проігнорував і звінок, і світлофор, і шлагбаум... Яка ж це пастка? 2. За відсутності лівого шлагбауму там взагалі їхали б по зустрічній постійно. Причому з обох боків. Таке було, і зараз є там, де палка тільки з правого боку. 3. Будь-кому в здоровому глузді достатньо тільки світлофора. Решті один Дарвін допоможе. До речі, згадав. :) Серби класну комедію зняли. Чорну. "Щоденник машиніста". на торентах є з перекладом. Ржачний фільм. :) Найкраще, що траплялось після ватного Кустуріци. |
|||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
13 пользователя(ей) сказали cпасибо: |
AlexGrom (05.01.2018),
Alexribalka (05.01.2018),
A_Hill (05.01.2018),
Denis_gl (05.01.2018),
logist (17.01.2018),
Pasic (09.01.2018),
saper1967 (06.01.2018),
vlad2002 (05.01.2018),
Вовчик (07.01.2018),
Дмитрий Лупашко (09.01.2018),
Подолянин (07.01.2018),
Пух (05.01.2018),
Ярослав JK (05.01.2018)
|
![]() |
#5 (permalink) |
Модератор
Псевдо: Александр
Звідки Ви: Стольный град
Карапь: маломерные и не только
Дописи: 24.735
Сказал(а) спасибо: 20.962
Поблагодарили 9.438 раз(а) в 2.520 сообщениях
|
![]()
У 2018 році буде введено в експлуатацію найдовший міст в світі через море, який з'єднує Гонконг, Макао і Чжухай.
Про це повідомляє ЦТС. Довжина споруди 55 км, з яких 38 км припадає безпосередньо на різні ділянки мостів. Крім них є підводний тунель довжиною майже 7 км і штучні острови. https://www.epravda.com.ua/news/2018/01/8/632804/ ![]() |
![]() |
![]() |
5 пользователя(ей) сказали cпасибо: |
MAX (09.01.2018),
Morgh_Olegovsky (09.01.2018),
Muller (10.01.2018),
в1961 (09.01.2018),
Иванович 1962 (09.01.2018)
|
![]() ![]() |
Тут присутні: 5 (учасників - 0 , гостей - 5) | |
|
|