![]() ![]() |
|
|||||||
| Инструмент и технологии Вопросы связанные с инструментами и их применением касательно ремонта и тюнинга лодок |
|
|
LinkBack | Параметри теми | Параметри перегляду |
|
|
#11 (permalink) |
|
Участник
Псевдо: Тарас
Звідки Ви: Гусинці
Карапь: П-2, Нептун23
Дописи: 37
Сказал(а) спасибо: 23
Поблагодарили 3 раз(а) в 3 сообщениях
|
Моє шанування форумчанам! Перечитав тему дізнався багато цікавого. Дякую! Зібрався перефарбувати свого Прогреса - потребую поради. Востаннє фарбував перед війною по схемі ВЛ-2 + ЕП-140. Човен майже щороку з липня до морозів на воді. Фарба тримається відмінно крім місць які були вражені корозією до фарбування, це в основному окремі місця на днищі та скулах. Недолік ЕП-140 те, що на ній утворюється білий наліт. Коли вчора відмив човна МВТ то палуба і борти виглядають як щойно пофарбовані, але розумію дуже швидко вони знову побіліють.
За вашими рекомендаціями на Пенталак замовив УР-121 та ґрунт під неї(марки не знаю але не ВЛ-2). Планую ґрунтувати тільки нижче ватерлінії, стару фарбу не змивати а тільки заматувати. Якщо щось не так підкажіть, будь ласка. Не знаю як додатково захистити вражені корозією місця перед ґрунтуванням. Чи може просто зачистити. Буду вдячний за поради. |
|
|
|
| Мітки |
| стеклопластиковая |
| Тут присутні: 1 (учасників - 0 , гостей - 1) | |
|
|
Схожі теми
|
||||
| Тема | Автор | Розділ | Відповідей | Останній допис |
| Тенты для лодок и катеров | Aleksandr | Архив | 20 | 19.02.2013 09:37 |
| Панели управления для лодок и катеров | vik | Архив | 5 | 22.02.2011 12:13 |
| Продажа катеров COBRA с тест-драйва | Старпом | Архив | 0 | 28.09.2010 11:48 |
| Комплектующие для лодок | Гена | Архив | 0 | 11.08.2010 02:45 |