 |
Цитата: |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
А Т-3 все Syncro или отдельные модификации?
|
|
 |
|
 |
|
Нет, все Т3 просто задне приводные(с разными моторами)....а есть Синхро.
Нажмите здесь для того чтобы увидеть полный текст
T3 як і всі його попередники мав індекс Type2. У VW T3 було проведено безліч технічних нововведень. Колісна база Т3 збільшилася на 60 міліметрів. Т3 став на 12,5 сантиметрів ширше ніж його попередник Т2 і важив мінімум на 60 кілограмів більше (1365 кг).
Двигун в Т3 як і в більш ранніх моделях знаходився позаду, хоча в той час це вважалося застарілим. Тим не менш модель користувалася величезним успіхом в Німеччині, Нідерландах, Австрії та на території колишнього СРСР.
VW T3 Syncro
VW T3 з високим дахом
VW запропонував величезний вибір додаткового обладнання в тому числі електричні склопідйомники, електричний регулятор зовнішніх дзеркал заднього виду, центральний замок, тахометр, підігрів сидінь, задні склоочисники, система очищення фар, а з 1985 повний привід і кондиціонер. З 1986 на Т3 можна було встановити ABS за додаткові 3720 німецьких марок (дані на 1989 рік). Подушки безпеки з'явилися тільки в його наступника Т4.
Найбільшою проблемою Т3 було швидке покриття іржею деяких деталей.
В 1985 році з'явився ексклюзивний Caravelle Carat який був розрахований на бізнес клієнтів. Автомобіль був обладнаний литими дисками, передніми спойлерами, опущеним шасі, складним столом, підсвічуванням сходинок, сидіннями з замші. Сидіння у другому ряду могли повертатися.
В 1985 році представлений Multivan - сімейний автомобіль універсального використання.
Т3 став останнім автомобілем Volkswagen в європі який мав заднє розташування двигуна. Т3 розглядають як останнього справжнього Bulli. В 1990 у було завершено виробництво на заводі в Ганновері, а в 1992 на заводі в Австрії.
Починаючи з 1992 року виробництво було перенесено на завод в Південній Африці який випускав Т3 виключно для місцевого ринку. Виробництво тривало до літа 2003 року.
Т3 досі дуже популярні в Африці та на території колишнього СРСР.