 |
Цитата: |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Согласен с вами! Нужно грамотно составить письмо и методично забрасывать им чиновников с просьбой ответа по данному вопросу!
|
|
 |
|
 |
|
Не згоден. сласти листа замало. До його складання треба дуже детально вивчити нормативно-правову базу. Ні - не ВСЮ.

Лише ті папірці, на основі котрих викладені та аргументовані саме ті заборони, яких ми хочемо посунути-змінити. А в тих папірцях, в свою чергу, повинні бути норми, та закони, на основі яких заборони створено.
Приклади: (зазначу - числові показники взяті з голови, бо це приклад)
1. Закриття малої навігації може базуватись на результатах вимірів так званої "температурної карти" регіону. Тобто: виміри (а для більш точних результатів їх проводять три-чотири роки поспіль) показали, що вже наприкінці жовтня (октября) температура води знижається до 10 градусів. Згідно медичних досліджень складена довідка, згідно которої людина, потрапивши за борт у воду такої температури, без втрати дієздатності, загрози для здоров"я та свідомості може знаходитись не більше, ніж 10 хвилин. А довідка рятувальників вказує, що цього часу замало для того, щоб (наприклад) при повній втраті судна (потонуло) с середени русла допливти до найближчого берега.
2. Доречі, тут-же може братись до уваги і тривалість так званого "світового дня". Тут пояснення не потрібні.
3. До того-ж - загальними правилами судноплавства закриття "сезону" зазначене до 1 грудня (декабря), а в нормативах підготовки до закриття сезону вказано, що зняття всіх навігаційних буїв\знаків, тощо повинно роспочатись в термін до 15 діб до дати закриття. Таким чином виходить, що подовжити сезон нам "маломірним", це завдати перешкод (нашою присутністю) для виконання вище зазначених робіт.
4. Як можуть подовжити сезон "маломірним" довше загального сезону навігації в той час, як згідно з ним ВЖЕ ЗНЯТІ з судноплавних шляхів знаки\буї, тощо, позначаючі судноплавні шляхи? А ніхто-ж з вас не заперечуватиме той факт, що ми, "маломірні" хоч і не в повній мірі, та серьйозно "прив"язані" до ціх "деталей оформлення" судноплавства.
Зазначу! З цього виходить наступне:
Щороку ми з вами маємо лише офіційний наказ про закриття\відкриття навігації лише з зазначенними датами. А на базі яких досліджень та вимог вони встановлені - невідомо.
Тому впевнений, що "простим "письмом" у відповідну структуру не обійдеться. Точніше обійдеться, та воно повинно бути обгрунтованим, та с посиланнями на зазначені вище (а може й ще цілу низку інших) нормативні документи.
А де їх шукати???
Але не все так кепсько, як здається. На мій погляд, "переназначити" початок\кінець навігації буде досить складно, а от скасувати заборону руху вище мосту - більш реально. Тому, що необхідні нормативні акти, скоріш за все, можливо знайти беспосередньо в Кременчуці.
До того-ж вважаю, що обидва запита не слід об"єднувати в одного листа - це мають буди два окремих, незалежних один від одного "папірця". А вже там, "зверху", під час розгляду питань, їх, скоріш за все, об"єднають в один розгляд. Крім того - слід бути хитрішим. КОли "дехто" просить двічи - одне з прохань можуть задовільнити. А коли "дехто" просить один раз, та БАГАТО - скоріш за все - не дадуть. Я так вважаю.
Між іншим - всі папери повинні буде складати державною, українською мовою. Саме тому цю тему я й спробував "розгорнути" з її використанням.
Сподіваюсь - всім все було зрозуміло.
Цікаво вийшло. Поки я строчив свого повідомлення,
Romix777 теж не спав. Але він був трохи швидшим за мене, я-ж в свою чергу, не бачив про що він каже. Тому деякі мої думки збігаються в окремих моментах з його баченням ситуації.
Ну то скоріш гарно, ніж погано - одним шляхом крокуємо.
Добавлено через 13 минут
Ще забув сказати. Насьогодні досить велика "армія" серед маломірних, так звані "надуваси". Хоч порада буде і не на мою користь, та зазначу наступне тому, хто буде складати листа про подовження навігації:
В листі треба буде обов"язково не обійти увагою цей аспект, мовлялв, "Ми та наші "кастрюлі" першого льоду не бояться..."