Після 8-ми місяців експлуатації Finval 475-го, вирішив викласти свої суб’єктивні враження відносно даної моделі.
Почну з мінусів:
1. Відсутність жодного по справжньому сухого рундука (після доброго дощу всі речі будуть мокрими);
2. Відсутність справжньої двосторонньої сварки силових швів, що протирічить ідеології виробника в цілому, оскільки вищевикладена інформація написана на офіційному сайті (відкривши перший носовий рундук, для брудних речей, ми побачимо, що сварка по скулі є дійсно двосторонньою, однак присвітивши ліхтариком вздовж лодки, ми бачимо, що по скулі з внутрішньої сторони ставляться лише прихвати, не дивлячись на те, що в даній моделі тобто «475» скула, є над вагомим елементом силового набору.
3. Відсутність вентиляційних накладок у всіх рундуках (вони є лише там де ми їх маємо бачити, ну невже не можна було доставити їх з обох сторін, щоб це мало вигляд завершеного продукту);
4. Виробник використовує дешеву термо-усатку по електриці, а мав би використовувати на клеєвій основі, та й взагалі устаткування електричної частини далеке від серійного рівня;
Що зламалося:
1. Розетка 12 В пасажира, як з’ясувалося, просто відпала клема;
2. Відклеїлася ракушка закачки води в аератор;
3. Фактично одразу перестала працювати помпа викачування води в автоматичному режимі, як з’ясувалося на поплавок просто ліг шланг зливу води з аератора;
4. При знаходженні лодки на воді та не користувавшись аератором, в ідеальну погоду, тобто виключаю попадання води в лодку, при підйомі лодки на прицеп, та відкручуванні зливного отвору, з корпуса сходить 7-10 л води, як вона попадає в нутро лодки для мене загадка, однак з викладеного зрозуміло, повна герметичність судна відсутня (виробнику слід ретельно підійти до вирішення цієї проблеми).
5. Відклеївся ковролін внизу під консоллю пасажиру.
Перейдемо до плюсів:
1. Знімаю капелюх перед інженерами даної моделі, оскільки дійсно, в корпус розміром 4,7 м вмістили нереальне. Вважаю саму ідею, філософію корпуса 475 просто бездоганною, місця та комфорту вистачає для двох пасажирів на двоє діб;
2. Надійність корпуса + силовий набір.
На даній моделі я проплив вздовж Дніпровсько-Бузький лиман (від Кізомиса до Кінбурської коси і назад) ширина якого досягає 15 км, уточню плив по форватору, тобто майже по середині, таку ж саму зробив екскурсію по Дністровському лиману. Однак слід відмітити, що на даній лодкі краще виходити на великі водосховища лише в ідеальну погоду, оскільки зустрічна хвиля більше 0,5 м для даного корпуса вже важко переноситься.
Висновок: в цілому я задоволений покупкою, 475 модель вважаю універсальною для відпочинку, рибалки, прогулки на воді. Щиро задоволений наявністю вітчизняного виробника лодок такого високого рівня, однак потрібно ретельно попрацювати над дрібницями. Успіхів Вам Finval
Добавлено через 5 минут