Перегляд одного допису
Старий 02.08.2015, 13:53   #1 (permalink)
sasha6333
Активный участник
 
Аватар для sasha6333
 
Псевдо: Олександр
Звідки Ви: Хмельницький
Карапь: Bayliner 185 3.0 . Bayliner VR5 4.5. BRP RXP215.BRP RXP300.
Дописи: 4.315
Сказал(а) спасибо: 2.992
Поблагодарили 3.614 раз(а) в 890 сообщениях
Типово меркрузер 3.0 замена или капремонт.

Всім доброго дня! Хотів би почути поради стосовно моіх подальших дій.Нещодавно притягнув свогоBayliner 185 до гаражу. на ходу заглох при спробі завести відчувався ненормальний звук з двигуна не ризикнув крутити довго потягнув до берега. вчора маючи вільний день зробив пару спроб розібратись що до чого.перевірив паливну фільтра дійшов до свічок. перша яку викрутив виявилась потовченою всі інші цілі. хотів би почути ваші варіанти ситуаціі що склалась. розумію що ВСКРЫТИЕ ПОКАЖЕТ.але хотів би почути приблизну цінну питання якщо робити двигун.колонка альфа. чи варто міняти чи варто робити . на що міняти.історія катера вся була на моіх очах. купив в товариша який на ньому мало іздив може раз в рік виходив. замінив на ньому все що треба всі масла фільтра крильчатку.після того як купив пройшов може кілометрів 300 максимум. симптомів не було ніяких окрім двигун не крутився більше 3800 обертів.катерок стоіть на бакоті (дністер)куди тягнути де робити краще??? всім дякую
з минулим власником ще розмови не мав)))думаю він буде причетним до ремонту і його фінансуванню))) очі бачили що купували
sasha6333 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням