Перегляд одного допису
Старий 31.08.2015, 20:43   #75 (permalink)
sasha6333
Активный участник
 
Аватар для sasha6333
 
Псевдо: Олександр
Звідки Ви: Хмельницький
Карапь: Bayliner 185 3.0 . Bayliner VR5 4.5. BRP RXP215.BRP RXP300.
Дописи: 4.315
Сказал(а) спасибо: 2.992
Поблагодарили 3.614 раз(а) в 890 сообщениях
Типово Re: Выбор четырехтактного мотора 150 сил

поділюсь з вами своіми спостереженнями стосовно сузуки дф 140 2008 року.стоіть на ums500.катер дістався в приданне. масло мінялось в двигуні тричі,в редукторі двічі.планується третя заміна в звязку з обривом торсійного валу. катер експлуатувався в нещадних режимах мінімум пять тисяч завжди на тахометрі. раз налетіли на дот затоплений розтрощило корпус редуктора,замінили поіхали далі.з розмов суссідів по гаражах жоден іхній мотор не витримав би такого.але це все ж зі слів. якби в мене стоів вибір я б дивився лише в сторону сузи. зроблю редуктор і буду спостерігати далі за нею.
sasha6333 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
2 пользователя(ей) сказали cпасибо:
bmw325e90 (01.09.2015), oleglena (01.09.2015)