Перегляд одного допису
Старий 15.06.2017, 17:36   #126 (permalink)
jitter
Новичок
 
Псевдо: Александр
Звідки Ви: Киев
Карапь: Adventure T320K
Дописи: 2
Сказал(а) спасибо: 0
Поблагодарили 10 раз(а) в 1 сообщении
Типово Re: Попытка отстоять "старые" права

А почему не пошли по пути сразу подать в суд и обязать Минюст, на котором висит функция блюсти законность, отменить регистрацию незаконного постановления на том основании, что согласно Конституции органы исп власти могут поступать только в соответствии с Законом.

Стаття 6. Державна влада в Україні здійснюється на засадах її поділу на законодавчу, виконавчу та судову.
Органи законодавчої, виконавчої та судової влади здійснюють свої повноваження у встановлених цією Конституцією межах і відповідно до законів України.


Т.е. МинИнфра не имело права выпустить Постанову, которая ограничивает права граждан не в соответствии с Законом, а потому, что это они так придумали - пусть до 2012го будут недействительны. Единственная ссылка той Постанове на Закон про транспорт. А в том Законе нет упоминания об ограничении права граждан.

Кстати, минюст - один из "виновников", который зарегистрировал незаконное постановление.

Добавлено через 7 минут
"13. У державній реєстрації відмовляється, якщо нормативно-правовий акт:"
...
б) видано з порушенням вимог законодавства або без урахування практики Європейського суду з прав людини, зокрема акт:

порушує чи обмежує встановлені законом права, свободи й законні інтереси громадян, підприємств, установ та організацій або покладає на них не передбачені законодавством обов'язки;

виходить за межі компетенції органу, що його видав;


Нас обязывают пересдавать на права, что не предусмотрено законодательством. Минюст не должен был это регистрировать, следовательно и Минюст нарушил свое.

Добавлено через 4 минуты
И еще.
Раз уж движняк есть, надо приготовить шаблонный иск в суд, на оспаривание постановы должностного лица, которое составит на кого-либо протокол по статье "управление без документов".

Добавлено через 28 минут
Мысль №2 в развитие пути "оскарження".

В КуАПе статья про управление без доков звучит так:
"Стаття 116. Порушення правил по охороні порядку і безпеки руху на річковому транспорті і маломірних суднах"
Керування річковим або маломірним судном особою, яка не має права керування цим судном, або передача керування таким судном особі, яка не має права керування


А если права есть, то даже если они до 2012, то нигде не написано, что они перестали быть действительны.

БОЛЕЕ ТОГО, согласно их же положення про видачу прав
5.1. Власники свідоцтв судноводія ММС або інших документів, які надавали право на управління ММС, виданих в установленому законодавством порядку в СРСР та в Україні до 01 квітня 2012 року, а також Посвідчень, виданих в установленому законодавством порядку до набрання чинності цим Положенням за формою, наведеною в додатку 1 до Положення про порядок видачі посвідчення судноводія малого/маломірного судна, затвердженого наказом Міністерства інфраструктури України від 07 травня 2013 року № 283, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 29 травня 2013 року за № 831/23363 (далі - свідоцтва), МАЮТЬ ПРАВО обміняти їх на Посвідчення, у яких зазначається право на управління ММС, рівноцінними за технічними параметрами ММС, що зазначені у свідоцтві.

А это означает, что никто нас не обязывает идти именять права. Иначе было бы написано "зобов"язані". А вот уже если кто хочет менять действующие на международные, то тогда те, кто до 2012 года - через пересдачу и дальше уже начавшаяся война.
jitter зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
10 пользователя(ей) сказали cпасибо:
Allroad (15.06.2017), Antonkiev (15.06.2017), Lodochnick (17.06.2017), Maikl_73 (15.06.2017), MERLIN (18.06.2017), sema (16.06.2017), Sergii79 (15.06.2017), Shel (15.06.2017), vlad2002 (15.06.2017), УНА-0531 (16.06.2017)