Перегляд одного допису
Старий 10.08.2017, 11:39   #10 (permalink)
Dobermann
Активный участник
 
Аватар для Dobermann
 
Псевдо: Александр
Звідки Ви: Вышгород
Карапь: Anaconda RIB, T-550 Racing boat
Дописи: 389
Сказал(а) спасибо: 149
Поблагодарили 553 раз(а) в 148 сообщениях
Типово Re: Катер Стриж

В сучасних реаліях такий катер, якщо не відходити від технічних хар-к, які заклав конструктор, можна отримати досить економічне та цікаве судно: сучасні дизельні двигуни мають менші габарити та вагу. Заміна на сучасний дизель необхідної потужності збільшить простір та зменшить вагу, заміна валової на відкидну колонку також дозволить зменшити осадку. Верхня межа водовиміщення - 3 тони...
Але є певні "але": при підборі колонки потрібно мати на увазі діаметр гвинта, який використовувся на цьому судні. Зменшення діаметру неприпустиме. Тому варто поставитись до цього дуже уважно... Ну і центр мас судна повинен залишитись в межах проекту.

Ще один нюанс: потрібно досить точно підібрати оберти та крок гвинта. Досить велика імовірність, що такого гвинта не знайдеться на ринку...

Востаннє редагував Dobermann: 10.08.2017 о 11:46.
Dobermann зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
5 пользователя(ей) сказали cпасибо:
A_Hill (10.08.2017), student (10.08.2017), Wild (10.08.2017), Вихрь (10.08.2017), КТМОВ-- (11.08.2017)