| 
      
        | 
          
            |  | Цитата: |  |  |  |  |  |  
      
        |  |  |  |  
        |  | А попроще нельзя було купить.???? Знаєте рідна помпа з рф на мій древнючий мотор 70-х років 24д стоїла два роки назад 1400грн. Зара жєлєзно півторуха,мо й більше. Поліуретанові втулки на ходову по 85грн одна. Зара ще більше. Масла й так імпортні заливаю.
 Ну і саме головне що ставляючи нові З/Ч нема гарантії що вони відїздять свій ресурс. І не прийдеться знову йти і куплять теж саме лайно. Краще я б ставив би на ноги тей ,,хлам,, знаючи що він таки пробігає свій ресурс.
 Звичайно що якщо купувать убиту вкрай машину. То то не альо. Але якщо машина не убита, а потребує просто заміни розходного матеріалу.по ходовці, там тормозам. Ну і тд і тп. То тоді краще пнуться на інохлам.
 І той во по по карману машину куплять треба. В мене одне важливо щоб машина була надійна.
 |  |  
        |  |  |  |  | 
Извините, но мне кажется что  вы не правильно меня поняли - пытался донести своё виденье мнения тех, кто покупает эти 2,5 литровые турбодизеля.
 Сам являюсь владельцем официальной Тойоты, обслуживание только с применением оригинальных запчастей и не всегда  на официальном сервисе. 
