 |
Цитата: |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Трохи занудства на ваші голови. :)
Ці довбні в кадрі, такі собі Бівіс і Батхєд водно-моторного світу, глузують з Соласа, навіть не розуміючи що таке гвинт! Вони абсолютно не знають фізики роботи гвинта! 15.30хв., 17.30хв... далі всюди..
Вони його сприймають як різьбу на болті, який має "гвинтити" у воді. "Шаг повинен бути однаковим, ось де реально чОткий гвинт!"
Ще-й "теорії" вигадують накшталт розгон-ход, маркетинг, "толстая составляющая входной кромки" і таке інше. пц..
Зрештою, так сприймає гвинти переважна більшість ю-тубівських "ІксперДів", більшість продавців і користувачів моторів.
Насправді ж лопасть човнового гвинта це аеро... точніше гідродинамічний профіль. Такий самий як крило літака. У нього ті самі характеристики Сх, Су, угол атаки і таке інше.... https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9F...B8%D0%BB%D0%B0
Але! На відміну від крила лопасть обертається по колу. Швидкість набігаючого потоку на різних діаметрах не однакова, сподіваюсь, це не потребує пояснень.
А оскільки швидкість потоку різна, то і угол атаки лопасті (тобто, шаг) має(!) бути різним, для того, щоб в ідеалі вся лопасть при обертанні мала підйомну силу! Так, саме підйомна сила крила, яка працює на лопасті, штовхає човен.
Висновок взагалі феєричний, "вазьмітє что-нібудь падароже"... Откаі "гуру", йовбаки зайвохромосомні. no more comments.
|
|
 |
|
 |
|
это все хорошо, но при условии установки на одно и то е судно, при одной и той же загрузке, на одном и том же двигателе обороты в зависимости от шага при условии одинакового диаметра должны меняться условно на 200-300 об. за -+1 шаг
в моем случае купив двиг 50 ку без винта и взяв на пробу у конторы винт Солас нерж 14ый двиг развил 5200 об и 60 км в ч - явный недокрут! уверенно беру в собственность 13-ый нерж . СОлас иииии - 6200!))) как?! ( хотя сомнения меня уже тогда грызли... 40 ка ведь на моем корпусе 13-ый винт тоже крутит под потолок оборотов)
я теперь уверен что 14-ка была 15кой!!! и это неправильно так делать!