Проблема була в тому ЩО . В турбулетному повітрі, поток повітря змішаний. Тобто по всій довжині крила по різному йде нагрузка. По тангажу я крило відпрацьовував. А проблема була в горизонтальній площині. Вірніше проблема в тому як я відпрацьвував різну нагрузку на консолі крила. Тобто в турбулетнтному повітрі, на ліву,і праву консоль крила різна нагрузка.Якщо на якусь консоль йде більша нагрузка,її треба компенсувати другою консолюю піддавив клеванту. В мене получалась антифаза. Тобто там де треба було компенсувати, я не компенсував, і там де не треба було я добавляв.
Тому виходила горизонтальна розкачка,і в з"язку тим що крило мало розкачку. Це все ще передавалось на вільні кінці, ну і звичайно на підвіску. Виходило що мало того що крило в горизонтальній розкачці,так ще в підвіці дуже мілка розкачка, яку вагою ну не як не вловить. Ну й вчора таки я в цьому розібрався. Десь я не достатньо уважно відніся до до цього. І як результат неправильна навика замістила, правильну. Ну й маємо те шо маємо. Польоти всі звелися до ковиряння в косяку. Ну піндюліни в повітрі. Але слава Богу і інструктору таки я докопався.

На цьому фоні переміняв крилов. Хотя й є позитив привезли з Польші два шикарних крила. Які вказані в підпису в мене. А вся проблема була в мені. І вчора я просто кайфонув. Крилот стало як на рельси, на підвісці тишина. Від крила Нова-Ментор просто прозрів в правильному режимі це шо з Запорожця пересіти на Мерседесс. На відео Ментор. Просто КАААЙЙЙФФФ

