....................Багато цікавої, корисної та потрібної інформації що до "Вєтєрка" як 8 так і 12. У мене їх "трохи Є"

, і нажаль не можу похвалитися їх надійністю або безвідмовністю при використанні в якості прокатних ПЛМів

. для рибалок. Усі мотори відкапіталені, з ел. запаленням, переробленним вихлопом, контролем охолодження та нептунівськими стартерами. І тим не менш жоден з моторів не спроможний відпрацювати повний сезон при дуже усередненому завантаженні. Є багато того про що чомусь ні хто не згадує, це і механізм вмикання передач, і недосконалість системи охолодження (помпа, крильчатка, всі трубопроводи

), слабенька система захисту редуктора від потрапляння води, головний вал (вертикальний), ну і найслабше, з мого погляду місце, це - карбюратор. Робота рідних карб. не витримує жодної критики, ні в яких режимах, особливо що пов"язано з тролінгом (доріжка) та вранішнім запуском і прогрівом двигуна

. Ні, звичайно як би мотор був в одних руках і його власник має вірно "заточені" руки, мабуть все було б не погано, але коли умови де що екстримальніші

Вєтєрок не витримує - нажаль

. Десь в мережі зустрічав успішний приклад встановлення якогось карбюратора від китайської техніки (від бензопили, чи косарки) і дуже вдала, впевнена робота на всіх режимах, можливо хтось знає, та має власний досвід ? Буду вдячний як-що поділитесь корисною інформацією, від чого та де знайти цей девайс.