 |
Цитата: |
 |
|
|
 |
Допис від Morgh_Olegovsky  |
 |
|
|
|
|
|
|
Така редакція буде повністю підтримана Sergey_Kiev!!!!!! Він з піною біля роту доводить, що реєстрація маломірних човнів - "это совок".......... 
|
|
 |
|
 |
|
Ви не спромоглися аргументовано обгрунтувати свою позицію, але перейти на особистість та приписувати мені свої фантазії змогли.
Вам не соромно?
Немає ніякої піни. Маю час та натхнення, ось і розважаюсь.
А ще є бачення реальності, в якій човен з мотором:
-може бути зареєстрований без номерів (де захистт від крадіжок?)
-наліпка про тотужність та серійний номер може бути будь-яка і не існує механізму експертизи (те ж саме)
-будь-яке корито може бути зареєстроване під чужі документи (те ж саме)
-але нове, побудоване за перевіреним проектом має пройти всі кола аду і корупції щоб отримати документи
-вартість процедури нічим не обгрунтована (за ці гроші радіостанція чи аіс, наприклад, більше допоможе в виживанні, ніж наліпка з бортовим номером).
-з вищезгаданих причин велика кількість флоту взазгалі не зареєстрована.
Де тут аналогія з автомобілями? Де тут захист власника комплекту?
Що з цього вищезгаданого підвищує безпеку судноплавства?
За що саме сплачують гроші люди, які намагаються дотримуватися навіть таких незграбних законів?
Відповідайте, будь-ласка!