Перегляд одного допису
Старий 18.03.2018, 13:55   #24 (permalink)
Sergey_Kiev
Активный участник
 
Аватар для Sergey_Kiev
 
Псевдо: Sergey
Звідки Ви: Kiev
Карапь: Всяческие, работа такая
Дописи: 1.076
Сказал(а) спасибо: 497
Поблагодарили 1.404 раз(а) в 391 сообщениях
Типово Re: Два по 50 или один на 100 лошадей

Цитата:
Допис від Antonioni2007 Переглянути допис
Не обов язково лівого та правого обертання.

Не обов'язково, але бажано при значній потужності двигунів.
Цитата:
Допис від Antonioni2007 Переглянути допис
Це ні на що не впливає

Нажаль, впливає. І чим більше потужність, діаметр та крок гвинта, тим більше впливає.
Це реактивний момент гвинта, саме те, що на ходу крінить човен на лівий борт (гвинт правого обертання) і заносить корму вправо (propeller walk).
Якщо потужність одного мотора (і сам момент) розділити на два та рознести точки дії половин цього моменту вправо та вліво від ДП човна, встановивши два двигуна, то крін значно зменшиться навіть при правому обертанні обох гвинтів. Іноді навіть зовсім зникає.
Але propeller walk нікуди не зникне.
Він буде продовжувати заносити корму. Радіуси лівого і правого повороту човна будуть різними. Залищається необхідність тримати ті плавці за гвинтом під АКП, які зменшують "занос", але створюють опір руху човна, фактично з'їдають частину потужності.
При правому та лвому обертанні двомоторної установки propeller walk гвинтів направлений в різні сторони і копменсує один одного. Човен рулиться симетрично, немає заносу, радіуси повороту рівні. Плавці-компенсатори слід прибрати з АКП.
При цьому обертання двох гвинтів відбувається всередину, чи назовні, значення немає. Попутного потоку теж немає, тому що підвісний двигун розглядають окремо від корпусу човна, між ними немає зв'язку.
Практично все це має значення при потужностях від 250кс і вище. А нижче, просто не існує двигунів лівого обертання менше 100кс.
Sergey_Kiev зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
3 пользователя(ей) сказали cпасибо:
Alexribalka (18.03.2018), sergey71 (18.03.2018), Х. Бонифатьевич (18.03.2018)