Перегляд одного допису
Старий 18.04.2018, 09:36   #14 (permalink)
Sergey_Kiev
Активный участник
 
Аватар для Sergey_Kiev
 
Псевдо: Sergey
Звідки Ви: Kiev
Карапь: Всяческие, работа такая
Дописи: 1.076
Сказал(а) спасибо: 497
Поблагодарили 1.404 раз(а) в 391 сообщениях
Типово Re: Китайский или брендовый? Что выбираем?

Цитата:
Допис від Гена Переглянути допис
главное ведь не страна производства, а контроль качества

Ні, тут проблема ще глибше і ближче до нас, ніж далекий китай.
Тільки сьогодні зранку мав таку ж бесіду, але відносно велосипедних шин на базарі в Боярці. :)

У того, хто купує будь-який товар на амазоні, іноді виникає альтернатива, купити американське, чи китайське. Але в жодному разі не існує сумнівів щодо якості придбаного товару. Якість гарантує продавець (не виробник!), тобто сам амазон. Він відбирає собі постачальників, постачальники відбирають виробництва, з якими співпрацюють. А виробництва вже тягнуться до вимог замовників, підвищуючи якість та ціну.
І не тому, що вони всі такі сумлінні, а тому що мають що втрачати в разі претензій, суду, штрафів тощо. Суд і закони там працюють.

Хто гарантує якість товару у нас? ФОПік Пупко Василь Валер'янович? Ага щасс...
Навіть автор топіку нещодавно чесав потилицю щодо необхідності пропетляти від касового апарату для продажу складних виробів. Це як ближчий приклад. :) Нічого особистого.
Тобто, у нас в країні не існує відповідальності бізнесу за продаж неякісного товару. Точніше де-юре вона є, а де-факто, уникнути її доволі нескладно. Прикладів безліч. Хто працює, той знає як.

Вхідний квиток у бізнес має нульову ціну (втрачати нема чого), відповідальності (за умови грамотної організації) теж ніякої. В результаті маємо прямий мотив бізнесу (насправді ФОПіків) замовляти у виробництва все більш і більш дешевий товар аж до рівня повного лайна. Бо з іншого боку "зубожіле" населення цілком природньо масово прагне купляти все найдешевше. Не думаючи про наслідки.

Самому виробництву на це начхати. Вони можуть день збирати ті ж мотори високої якості з дорогих комплектуючих, це для постачальника амазону, чи під інші відомі бренди. А на другий день зібрати непотріб з усілякого лайна і вчорашнього браку, аби дешевше, бо на це теж є замовник, наприклад з України, чи росії, байдуже.
Ім байдуже чим вас годувати! Якість обираєте ви самі.

І до речі, справи з моторами ще більш-менш виглядають у нас добре, як для кінцевого покупця. Бо зараз це такий бізнес, що більше хоббі, ніж прибуток. Лишилися найвпертіші. :) Випадкові, ті що тільки заради прибутку, проходять повз.

Нажаль, про шини так не сказати, бо розповзлася гулями одразу після накачування. А лавка на базарі "назад нє прінімаєм". І шо ти йому зробиш?
Саме тому у масового українського покупця працює потужний штамп "китай-це лайно". Переконувати в протилежному - марна справа, поки не змінимо правила бізнесу.
Ми самі собі такі правила написали, самі й жеремо це лайно час від часу.
Sergey_Kiev зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
7 пользователя(ей) сказали cпасибо:
ANRI-72 (18.04.2018), Aлeксандр (18.04.2018), BenichkaLaden (18.04.2018), friggy (18.04.2018), БОНДЫК (18.04.2018), Валера М (18.04.2018), Юрій_ (18.04.2018)