 |
Цитата: |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
главное ведь не страна производства, а контроль качества
|
|
 |
|
 |
|
Ні, тут проблема ще глибше і ближче до нас, ніж далекий китай.
Тільки сьогодні зранку мав таку ж бесіду, але відносно велосипедних шин на базарі в Боярці. :)
У того, хто купує будь-який товар на амазоні, іноді виникає альтернатива, купити американське, чи китайське. Але в жодному разі не існує сумнівів щодо якості придбаного товару. Якість гарантує продавець (не виробник!), тобто сам амазон. Він відбирає собі постачальників, постачальники відбирають виробництва, з якими співпрацюють. А виробництва вже тягнуться до вимог замовників, підвищуючи якість та ціну.
І не тому, що вони всі такі сумлінні, а тому що мають що втрачати в разі претензій, суду, штрафів тощо. Суд і закони там працюють.
Хто гарантує якість товару у нас? ФОПік Пупко Василь Валер'янович? Ага щасс...
Навіть автор топіку нещодавно чесав потилицю щодо необхідності пропетляти від касового апарату для продажу складних виробів. Це як ближчий приклад. :) Нічого особистого.
Тобто, у нас в країні не існує відповідальності бізнесу за продаж неякісного товару. Точніше де-юре вона є, а де-факто, уникнути її доволі нескладно. Прикладів безліч. Хто працює, той знає як.
Вхідний квиток у бізнес має нульову ціну (втрачати нема чого), відповідальності (за умови грамотної організації) теж ніякої. В результаті маємо прямий мотив бізнесу (насправді ФОПіків) замовляти у виробництва все більш і більш дешевий товар аж до рівня повного лайна. Бо з іншого боку "зубожіле" населення цілком природньо масово прагне купляти все найдешевше. Не думаючи про наслідки.
Самому виробництву на це начхати. Вони можуть день збирати ті ж мотори високої якості з дорогих комплектуючих, це для постачальника амазону, чи під інші відомі бренди. А на другий день зібрати непотріб з усілякого лайна і вчорашнього браку, аби дешевше, бо на це теж є замовник, наприклад з України, чи росії, байдуже.
Ім байдуже чим вас годувати! Якість обираєте ви самі.
І до речі, справи з моторами ще більш-менш виглядають у нас добре, як для кінцевого покупця. Бо зараз це такий бізнес, що більше хоббі, ніж прибуток. Лишилися найвпертіші. :) Випадкові, ті що тільки заради прибутку, проходять повз.
Нажаль, про шини так не сказати, бо розповзлася гулями одразу після накачування. А лавка на базарі "назад нє прінімаєм". І шо ти йому зробиш?
Саме тому у масового українського покупця працює потужний штамп "китай-це лайно". Переконувати в протилежному - марна справа, поки не змінимо правила бізнесу.
Ми самі собі такі правила написали, самі й жеремо це лайно час від часу.