Re: сборка ПВХ лодки с мотором
Пройшов через все те саме, тільки човен і двигун важчі)))
В решті решт, на третій рік дійшов до того, що човен краще тримати зібраним на воді під чохлом. По грошам десь як два рази повний бак залити, але відсутність складання/розкладання та тягання по берегам того варті. Вішати двигун на воді не раджу. 5 к.с звісно не дуже важкий, але двигуни штука незручна до тримання, та й впустити у воду буде шкода дуже. Правильно порадили – транцеві колеса вам допоможуть. Я їх не вчепив, бо нема ні гаража ні майстерні, і взагалі з вільним місцем проблеми, а там трошки посвердлити потрібно.
Ще порада – качайте на березі не до кінця. Зараз жарко, балони на сонці розпирає тиском. Як спустите на воду, вони охолонуть і потім просто підкачати трохи потрібно буде. Мастило для двигуна беріть хороше, витрата на ваш двигун невелика, а йому краще буде. Ну і обкатку по мануалу звісно, в кінці поїздки не забувайте випалити паливо в двигуні, від'єднавши паливний шланг. Успіхів на воді!
|