Re: Особенности эксплуатации ПЛМ Вихрь.
Моя пропозиція інша. До одного місця те вікенце.Треба гарно притерти голку, поплавка. І саме головне виставляти рівень палива на ходу. А саме на повному газу мотор має крутить 4000-4500об/мин. І не має бути ніяких провалів в газу.
Як зробить.
Спеціально занизити рівень в поплавковій камері. Накачати грушею паливо. І на ход. якщо є провал, або мот номінальних обертів не розвиває, добавлять рівень, доти поки на повному газу не буде вище
вказаних обертів. Я у всякому разі робив так.
так це гемор возиться з регуліровками.
Але й ніхто не казав що Віхор простий мот.)))
Ще до цього убрати весь сквозняк на осі дроселя. Щоб чере зрозбиту вісь заслонки мотор не тянув повітря.Ще й в піддоні буде набагато сухіше. Соплів імасла не буде.
В мене все в принципі так все працювало норм.
На істину не претендую.
|