Перегляд одного допису
Старий 20.12.2018, 16:46   #1 (permalink)
Новыймореход
Активный участник
 
Псевдо: Антон
Звідки Ви: Киев
Карапь: BARK 450s + Parsun 30 BMS
Дописи: 124
Сказал(а) спасибо: 36
Поблагодарили 51 раз(а) в 23 сообщениях
Типово Про барк 450S після трьох років користування

Мабуть пора вже описати, бо коли купляв, сам шукав інфу, що буде з човном через кілька років.
Загалом — практично нічого з ним не сталось. Є три місця, котрі трохи проблемні. Минулого року відламалась носова ручка, просто тріснула навпіл, кріплення не постраждало. Потім по дурості в кріплення завів швартов, і петлю трохи перетерло, бо вона на таке не розрахована. Як її міняти без гаража не знаю, але в принципі не страждаю.
Друге — зливна горловина в транці. Шторка закривання ціла, а от ручка у неї теж відламалась. Ручка там дуже незручна, її важко підчепити буває, а сама горловина з порожком невеликим, тому не вся вода витікає. Поки що з дроту кільце там прикрутив, та й по всьому.
Ну і третє — один пайол трохи з краю тріщати почав. Тут маю сказати, що один раз човна зібрали без мене і не вставили стрінгери, воно якраз потріскало між пайолами, де гнуло човна. В принципі там верхній шар фанери тільки з тріщиною, якщо шо, то можна замінити весь пайол.
Човном задоволений, особливих проблем не маю.
Да, переживав за дно при тяганні по берегу. Оце перед консервацією подивився — нічого з ним не сталось, навіть особливо не пошкрябане. Тільки білі канти стали жовтими від нашої водички.
Новыймореход зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
11 пользователя(ей) сказали cпасибо:
AlexGrom (24.12.2018), ANRI-72 (27.12.2018), Aлeксандр (20.12.2018), HIMRANT (23.12.2018), saper1967 (21.12.2018), vlad2002 (21.12.2018), Валера М (20.12.2018), Влад (20.12.2018), Влад222 (20.12.2018), Евгений (Киев) (30.07.2020), Шумахер (21.12.2018)