Перегляд одного допису
Старий 25.02.2019, 22:26   #74 (permalink)
Wurger
Активный участник
 
Псевдо: ---
Звідки Ви: Харьков
Карапь: уже никакой
Дописи: 296
Сказал(а) спасибо: 52
Поблагодарили 153 раз(а) в 72 сообщениях
Типово re: Приключения капитана Wurgera

По поводу самостроя в моем случае - в законе имеется интересная оговорка (выделено жирным)
То есть выробныку достаточно объявить проект копией антикварного исторического судна (которой он в реальности и является). Либо объявить что это каноэ (если это будет каноэ). И сделать так чтобы инспектора с этим согласились. И дело в шляпе.

Цитата:
7. Класифікації та технічному нагляду Регістру підлягають морські судна, судна внутрішнього і змішаного (ріка - море) плавання незалежно від форм власності та відомчої належності: самохідні судна - незалежно від потужності головних механізмів; несамохідні судна і плавучі засоби спеціального призначення - незалежно від валової місткості; парусні і парусно-моторні судна. Військові судна та судна Держрибагентства (самохідні - з головними двигунами потужністю менш як 55 кВт, несамохідні - валовою місткістю менш як 80 регістрових тонн, спортивні судна, а також судна та плавзасоби з найбільшою довжиною корпусу до 2,5 метра, крім водних мотоциклів; водні атракціони; дошки для серфінгу, зокрема з вітрилом або приводом; антикварні та історичні судна та їх копії, позначені як такі виробником; каное, байдарки, гондоли і водні велосипеди) технічному нагляду Регістру не підлягають. { Абзац п’ятий пункту 7 в редакції Постанови КМ N 157 ( 157-2012-п ) від 29.02.2012 }

Wurger зараз поза форумом