 |
Цитата: |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Хай на наших зарплатах посидять. Ох...ють  
Вибачаюсь за вираз.
На пероні, і аеродромній службах 5-6т. І техніка корчі, МТЗ,Т-25, хоть МОази відновили,а то і сніг убрати нічим. Прийшли сертифіцировать аеродром,як зайшли на нашу лінійку. Сказали щоб близько УПГ,до самольотів не пускать. Бастують блін з зарплатою 15-20т грн.Офігеть.
|
|
 |
|
 |
|
А куди подівся економічний підйом поп?
Чи він пройшов від вас стороною?
Чи підйому взагалі не було?
Тоді нашо писали що все гаразд, та хочу щє п'ять років "підйому"?
Нерозумію.
PS: якщо дійсно добре працювати, то за наявних цін на їжу, на паливо, на послуги жкг то виходить що 15-20тис.грн. не така й же "захмарна" платня
А якщо на посаді накладається ще й відповідальність, то починаєш замислюватись, чи варта така відповідальна робота 15-20т.грн.
+Робота пов'язана з повсякденним спілкуванням з значними пасажиропотоком накладає свої додаткові емоційні нагрузки.
З/п повинна бути адекватною , в іншому разі працівники виснажуються, а це потім відображається на якості роботи, на втраті уваги і таке інше. А тим більше це дуже важливо на об'єктах до яких пред'являються підвищенні вимоги що до безпеки.
Звісно, якщо "ганятися" за "сусліками" по полям аеродрома, +якась "халтурка"+ ПММ спі.дити, то 5-6т грн це дуже ох.єнна з/п.