Перегляд одного допису
Старий 22.08.2019, 09:37   #16 (permalink)
matros78
Активный участник
 
Псевдо: Артем
Звідки Ви: Киев
Карапь: G3 Boats Eagle 175 PF
Дописи: 332
Сказал(а) спасибо: 105
Поблагодарили 212 раз(а) в 95 сообщениях
Типово Шведский дизельный катер Albin 25 - обсуждение

Важко вести дискусію у продажній темі.

Цитата:
Допис від Oleksii Переглянути допис
matros78, доброго дня! а варіанти обміну з доплатою - розглядаєте? і що за місце в яхт-клубі? (бо карапь бачу не в габариті, перевозки "немає")?

Так, можна обмін.
Стоїть на РОП 3 у Києві.
З перевозкою жодних проблем. Можу доставити по Україні.


Цитата:
Допис від Шурави Переглянути допис
А сколько будет стоить, его на учет здесь поставить?

Реєстрація коштуватиме 6500-7000 грн. 3500 грн за судновий квиток + техогляд.
Місяць тому реєстрував вітрильну яхту 8 м з 50 к.с. мотором. Заплатив 6800, але вітрильна трішки дорожче від катера.
Процес зайняв 15 днів, витратив 2-3 години свого часу.


Цитата:
Допис від Andres Переглянути допис
Ну блин. Как они добиваются расхода топлива на крейсерской скорости 6 узлов (11 км.ч) 1 литр в час ????

Цитата:
Допис від Сергей Вишня Переглянути допис
Не может быть такой расход. Если смотреть по топливу (200 гр. на л.с. в час), то движок на литре выдаст максимум до 5 сил минус потери, это 4 л.с. Такой катер эта мощность не потянет шесть узлов от слова совсем. Даже при идиальнных условиях плюс отполированное днище. Скорее расход выше где-то 2...3 литра, что, собственно, легко найти в нете, даже здесь Шведский дизельный катер Albin 25 - обсуждение

Все реально. Я багато ходив на яхтах з дизелем. На 4 вузлах розхід взагалі буде 500-600 грам. Ці корпуси майже не роблять хвилі та не тягнуть воду. Основна сила спротиву на малих швидкостях - це тертя води об корпус. При 4-6 вузлах (+-10 км.ч.) ми отримуємо оптимальне співвідношення розходу та швидкості. На баці 50 л можна дійти до Одеси.
Можна йти і 8-8.5 вузлів, але розхід буде вже 5 л.

Ось графіки швидкості для цього корпуса та розходу для мотора. Для ходу у 6 вузлів потрібно 3 к.с. (2.2 квт) потужності на гвинті. А це приблизно 1600 об. хв. або розхід 1 л. На цих обертах мотор видасть 19 к.с. номінальної потужності або 3-4 к.с. з урахуванням втрат у редукторі та КПД гвинта.

Цитата:
Допис від Сергей Вишня Переглянути допис
Да и 33 л.с. для этого катера много, а это лишний вес и расход.

В оригіналі катер випускався з 16 к.с. та 25 к.с. моторами на вибір. Думаю, коли міняли мотор, то ставили те, що доступно у продажі та сервісі і підходить по розмірам. Новий мотор на 33 к.с. легший за старі мотори.
Мініатюри долучень
Щоб збільшити малюнок, клацніть по ньому
Назва:  fuel1.jpg
Переглядів: 379
Розмір:  466,6 КБ
ID:	159032   Щоб збільшити малюнок, клацніть по ньому
Назва:  fuel2.jpg
Переглядів: 326
Розмір:  110,3 КБ
ID:	159033  

Востаннє редагував matros78: 22.08.2019 о 09:45.
matros78 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
9 пользователя(ей) сказали cпасибо:
AlexGrom (22.08.2019), Andres (23.08.2019), Fix (23.08.2019), Niyazovitsh (22.08.2019), popovitch (24.08.2019), sofyart (22.08.2019), БОНДЫК (22.08.2019), Вовчик (01.09.2019), Шамич (22.08.2019)