Важко вести дискусію у продажній темі.
 |
Цитата: |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
matros78, доброго дня! а варіанти обміну з доплатою - розглядаєте? і що за місце в яхт-клубі? (бо карапь бачу не в габариті, перевозки "немає")?
|
|
 |
|
 |
|
Так, можна обмін.
Стоїть на РОП 3 у Києві.
З перевозкою жодних проблем. Можу доставити по Україні.
 |
Цитата: |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
А сколько будет стоить, его на учет здесь поставить?
|
|
 |
|
 |
|
Реєстрація коштуватиме 6500-7000 грн. 3500 грн за судновий квиток + техогляд.
Місяць тому реєстрував вітрильну яхту 8 м з 50 к.с. мотором. Заплатив 6800, але вітрильна трішки дорожче від катера.
Процес зайняв 15 днів, витратив 2-3 години свого часу.
 |
Цитата: |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ну блин. Как они добиваются расхода топлива на крейсерской скорости 6 узлов (11 км.ч) 1 литр в час ????
|
|
 |
|
 |
|
 |
Цитата: |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Не может быть такой расход. Если смотреть по топливу (200 гр. на л.с. в час), то движок на литре выдаст максимум до 5 сил минус потери, это 4 л.с. Такой катер эта мощность не потянет шесть узлов от слова совсем. Даже при идиальнных условиях плюс отполированное днище. Скорее расход выше где-то 2...3 литра, что, собственно, легко найти в нете, даже здесь Шведский дизельный катер Albin 25 - обсуждение
|
|
 |
|
 |
|
Все реально. Я багато ходив на яхтах з дизелем. На 4 вузлах розхід взагалі буде 500-600 грам. Ці корпуси майже не роблять хвилі та не тягнуть воду. Основна сила спротиву на малих швидкостях - це тертя води об корпус. При 4-6 вузлах (+-10 км.ч.) ми отримуємо оптимальне співвідношення розходу та швидкості. На баці 50 л можна дійти до Одеси.
Можна йти і 8-8.5 вузлів, але розхід буде вже 5 л.
Ось графіки швидкості для цього корпуса та розходу для мотора. Для ходу у 6 вузлів потрібно 3 к.с. (2.2 квт) потужності на гвинті. А це приблизно 1600 об. хв. або розхід 1 л. На цих обертах мотор видасть 19 к.с. номінальної потужності або 3-4 к.с. з урахуванням втрат у редукторі та КПД гвинта.
 |
Цитата: |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Да и 33 л.с. для этого катера много, а это лишний вес и расход.
|
|
 |
|
 |
|
В оригіналі катер випускався з 16 к.с. та 25 к.с. моторами на вибір. Думаю, коли міняли мотор, то ставили те, що доступно у продажі та сервісі і підходить по розмірам. Новий мотор на 33 к.с. легший за старі мотори.