Перегляд одного допису
Старий 05.04.2020, 09:47   #56 (permalink)
Святовит
Клубень
 
Аватар для Святовит
 
Псевдо: Вадим
Звідки Ви: Київ, база в Кийлові.
Карапь: все після перемоги.
Дописи: 9.887
Сказал(а) спасибо: 3.976
Поблагодарили 6.033 раз(а) в 2.118 сообщениях
Типово Re: Высота установки ПЛМ

.....................Для мене це досить цікава тема тому що сам пройшов увесь шлях переобладнання човна зі стационара в підвісняк (115 - 130 к/сил) на виносному транці, приблизно на такуж відстань що робите зараз ви.http://forum.fregat.club/album.php?a...&pictureid=791 ось тут є чимало інф. на цю тему + в темі про човен "Крим" http://forum.fregat.club/%D0%BA%D1%8...D0%BC-4-a.html можно ознайомитись з перебігом подій пов"язаних з переробкою та всією хронологією. Додам що на фото, котрі ви побачите по ссилці - не останній варіант переобладнання, транцеві пластини пізніше довелось замінити на значно більші, такі що майже продовжували днище до самого дейвуда ПЛМа ну і звісно мали можливість механічних регулювань. Робилось це само для того щоб уникнути дильфінування , або іншого зла як то прохвати на поворотах та величезного "бурунчука" позаду човна. А взагалі вважаю що це хороше рішення (виносний транець) вивільняється купа місця в кокпіті котрого завжди в будь якому човні чомусь не вистачає. Треба лише прикласти руки то мізки за для досягнення хорошого результату. Що стосовно порад та розрахунків, все вирішується виключно експериментальним шляхом і доводиться до розуму під час ходових випробувань та подальшої експлуатації.
__________________
Слава Україні - смерть ворогам !!!

Востаннє редагував Святовит: 05.04.2020 о 09:51.
Святовит зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
4 пользователя(ей) сказали cпасибо:
Niyazovitsh (05.04.2020), popovitch (05.04.2020), БОНДЫК (05.04.2020), Шамич (05.04.2020)