Перегляд одного допису
Старий 04.12.2020, 11:00   #397 (permalink)
P_Petrovich
Активный участник
 
Аватар для P_Petrovich
 
Псевдо: Petrovich
Звідки Ви: берег р.Десна, Жавинка, Чернігів
Карапь: КРИМ
Дописи: 5.711
Сказал(а) спасибо: 3.155
Поблагодарили 3.190 раз(а) в 1.223 сообщениях
Типово Re: Відмінити реєстрацію маломірних човнів

Цитата:
Допис від MrNewman Переглянути допис
толерантну норму про реєстрацію замінили

Хочется увидеть окончательный текст, а то там ....
Зауваження Головного юридичного управління
Цитата:
3. Законопроектом передбачено затвердження нормативно-правових актів органами виконавчої влади за умови погодження з іншими центральними органами виконавчої влади, зокрема:
…..
у частині дев'ятій нової редакції статті 67 Водного кодексу України "місцеві правила плавання для малих, спортивних суден і водних мотоциклів та використання засобів для розваг на воді, що затверджуються Верховною Радою Автономної Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міськими радами за погодженням із центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сферах морського та внутрішнього водного транспорту";
….
Однак, Конституцією України не передбачається прийняття нормативних актів «за погодженням», а відповідно до статті 19 Конституції органи державної влади та їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відтак, реалізація повноважень органів виконавчої влади визначених законом ставиться в залежність від "погодження".
Конституційний Суд України у Рішенні від 8 липня 2016 року № 5-рп/2016 зазначив, що, розмежування повноважень між різними органами державної влади означає самостійне виконання кожним із них своїх функцій та здійснення повноважень відповідно до Конституції та законів України (абзац другий підпункту 2.1 пункту 2 мотивувальної частини).

…..
Окремо слід звернути увагу на повноваження щодо видачі "відповідних суднових документів". Стаття 31 законопроекту наводить перелік суднових документів судна, які повинні знаходитися на судні під час його експлуатації. Так, частиною сьомою цієї статті передбачено, що свідоцтво судна внутрішнього плавання або тимчасове свідоцтво судна внутрішнього плавання, додаткове свідоцтво судна внутрішнього плавання видаються визнаним класифікаційним товариством, обраним судновласником, від імені держави за результатами технічного огляду.

У цьому контексті слід зважати на приписи Конституції України, за якими влада здійснюється народом безпосередньо, або через органи державної влади та органи місцевого самоврядування; ці органи здійснюють владу в Україні, що походить від народу. Про це так само наголошував Конституційний Суд України у Рішенні від 5 жовтня 2005 року № 6-рп/2005 (абзац третій підпункту 4.1 пункту 4 мотивувальної частини, пункт 1 резолютивної частини Рішення).
Конституція України не передбачає права делегування повноважень органів виконавчої влади суб'єктам господарювання.
……
По-перше, у законопроекті відсутнє формулювання "річкова причальна споруда", натомість, наведено визначення терміна "причальна споруда – гідротехнічна споруда внутрішніх водних шляхів (комплекс споруд), яка має швартовні та відбійні пристрої і призначена для стоянки, обслуговування та ремонту суден, обслуговування пасажирів, у тому числі для їх посадки на судна і висадки з суден, проведення вантажних операцій". Відтак, йдеться про юридичну невизначеність, що може призвести до некоректного правозастосування в майбутньому.


Востаннє редагував P_Petrovich: 04.12.2020 о 11:04.
P_Petrovich зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням