 |
Цитата: |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Сокар у нас щось бадяжить. Також ганяють цистерни, з ранку до вечора.
|
|
 |
|
 |
|
Сокар не бодяжить. Ніколи.
В Україні є ТРИ гарантовані (!) мережі, які мають по всій країні єдину (!) власну (!) систему постачання палива та контролю.
Запамінайті - ОККО, Шелл, Сокар.
Ніплагадаріті.
Я не кажу, що інші оператори завжди продають ге. Але ці троє - завжди продають "своє" і завжди контролюють поставки централізовано. І навіть, якщо Ви заправитесь в КриЖОПОлє на Сокарі - то паливо там буде те саме, що і в Києвах. А на якому-небудь ВОГі (КЛО, Паралєлі чи Попіндікулярє) - в Києві може бути паливо норм, а у Рогє (крівом на 73%) може бути інший канал поставок. Чи васчє - франшиза. Чи ще гірше - родіна чувака, який члєном по клавішам грає.
І так, Сокар це державна азербайджанська компанія.
І так, Сокар взяв стандарт "будувати точку за 2 ляма" (до того - всі будували не дорожче ляма).
І да, на Сокарє, якщо вспливе "бодяга" - думаю, винуватцю обріжуть пальца... Чи шо там у муслімів обрізають....)))))) Карочь - грати на піанінє вже буде НІЧИМ...)))
А відносно різниць у вартості - то порахуйте вартість палива на Сокарі (там постйіно знижки 1-2 навіть 3 гривні), і вартість Ваших паливних дизельних форсунок. У мене бак 80 літрів. Заправка баку - 2000 грн. Ну куплю я бодягу на 2-3 гривні дешевше. Ну буде це бак за 1850-1900 грн.... І шо мене це врятує? 1 розпилювач мій коштує 500 доралов. Міріканскіх!...
Зате там сортіри чисті. І кава. І чай. І Сокар (наприклад) - на-ша-ру на початку війни наших військових годував. То я рахую - шо я особисто такім муслімам я винен. Ім. А нє Бєнє.
Я на ОККО я передачі від "дядюшкі Ляо" отримую. (міст-експрес). Теж зручно.
А на БДСМє ))) - тільки газ у балон для плити в човен заправляю. бо більше ніхто його не заправляє....