[QUOTE=Роман 37;583256]Може тому що недоливають? Чи бадяжать?
Добавлено через 16 минут
  
    | 
      
        | 
          
            |  | Цитата: |  |  |  |  |  |  
      
        |  |  |  |  
        |  | Сокар не бодяжить. Ніколи. В Україні є ТРИ гарантовані (!) мережі, які мають по всій країні єдину (!) власну (!)  систему постачання палива та контролю.
 Запамінайті - ОККО, Шелл, Сокар.
 
 Ніплагадаріті.
 
 Я не кажу, що інші оператори завжди продають ге. Але ці троє - завжди продають "своє" і завжди контролюють поставки централізовано. І навіть, якщо Ви заправитесь в КриЖОПОлє на Сокарі - то паливо там буде те саме, що і в Києвах. А на якому-небудь ВОГі (КЛО, Паралєлі чи Попіндікулярє) - в Києві може бути паливо норм, а у Рогє (крівом на 73%) може бути інший канал поставок. Чи васчє - франшиза. Чи ще гірше - родіна чувака, який члєном по клавішам грає.
 І так, Сокар це державна азербайджанська компанія.
 І так, Сокар взяв стандарт "будувати точку за 2 ляма" (до того - всі будували не дорожче ляма).
 І да, на Сокарє, якщо вспливе "бодяга" - думаю, винуватцю обріжуть пальца... Чи шо там у муслімів обрізають....)))))) Карочь - грати на піанінє вже буде НІЧИМ...)))
 
 Сорі несенітниця повна!
 Ви хоть знаєте як і де, ті три бренди зберігають своє паливо, як воно потрапляє в Україну. Де вони його беруть, там просто кращий контроль за якісттю, і свої лабороторії які можуть перевірити ту якість. Я працював в нафтовій компанії, і бачив як де і коли воно все зберігається перевозиться і береться. Особисто бачив як в нашій компанії брали паливо такі бренди як вог і окко. Бензовози сокар бачив на кременчузькому заводі. Коли спитав у шефа, він посміявся і сказав поки я тут заправляйся на наших азс. Да і паливо ми зберігали в Мукачево, Миколаєві, Дніпрі, Новоград Волинському.  Такшо де ближче там його і брали, і ми купували коли проблеми з поставками.
 |  |  
        |  |  |  |  | 
Так, знаю. Контактую з директором найбільшого оператора, обслуговуючого колонки на АЗС (воно там регламентне, періодичне, заміна фільтрів та ін). Так що (за необхідності - можу назвати приблизну кількість реалізованого пального за добу по більшості мережевих АЗС. Наприклад, найбільша с Україні АЗС, Сокарівська, вища мосту ПАтона (забув у кого вони її купили) на 12 колонок - 60 тон на добу). І казки про "недолив палива" - теж спростовую, більшість мережевих АЗС цим давно не займаються, немає сенсу. Просто багато людей досі живуть спогадами минулого. У когось це спогаді про "вкусноє советское мороженое, колбасу по два-двацать і т.п.", а у когось на кшталт "я колись там працював"... Я, наприклад, до сьогодняшнього дня ПРЕКРАСНО вмію фотоплівку в фотобачок заправляти (бо колись працював) - і шо? Це ЗАРАЗ хіба аргумент?
І сертифікати на паливо - давно мережеві АЗС не підробляють, бо "боляче це". І вірогідність того, що паливо по документах польське, а насправді кременчузьке - думаю, практично нульова (тому що в разі попадалова, штраф накладається на весь об*єм всієї мережі, а не на АЗС. А там - єдина юрособа і код ЗКПО). 
Ну і відносно газу.... Паливо на ОККО і Сокарі - ЗАВЖДИ імпортне (повторю - це політика компанії), а газ на ВСІХ українських АЗС - український.
І в кінці, відносно гарантій шефа... А шефу Вашому виріти можна? Бо старік-Мюллєр казав, що "вєрить нельзя" (с) ))))
Мій висновок: Дешевого палива шукати - себе обманювати. ЗАправлятися треба там, де:
- самий чистий сортір,
- самий дорогий кавовий автомат, 
-свіжі круасани,
- сертифікати на паливо висять на видному місці, 
-і з вами - вітаються біля колонки. 
Тоді і недоливу не буде, і бодяжити не будуть. Але ця гарантія - закладена в ціну товару. А зекономлена на дешевій заправці сума - еквівалентна часто вартості кави, при наявності ризиків не доїхати...