 |
Цитата: |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Oleksii,подача 220 вольт к лодке на воде запрещена ,розетка на берегу есть на любом ропе,удаленность лодки от источника 220 решается переноской-удлиннителем,любые отверстия в лодке на воде можно сверлить 12 вольтовым шуруповертом .
Короче,кто хочет работать тот ищет возможность, кто не хочет тот ищет причину.
|
|
 |
|
 |
|
Да, в совко-РОПах - запрєщєна... Там взагалі все зачинено-заборонєнО.))) (десь тут навіть читав, що до сьогодняшнього дня в якомусь з них без техогляду - з РОПу човна не випускають, тобто блокують можливість користуватися власним майном за призначенням, хоча адміністративними функціями РОПи не наділено)
При цьому по всій Європі (да й і по світу) - чомусь "нє запрєщєна подача 220 вольт к лодкє". В будь-якій марині.))) Там люди зиму живуть на човнах з електричними обігрівачами навіть. ЛІчильники є.
ТАк і в КИєвах (наприклад - на ОМАРі) - розетки і освітлення є на бонах.
А так, підтверджую, мені не хочеться шукати "возможності" (по блату, тягнути пів-кілометра переносок), коли пльова дрібничка (просверлити дюрку) - перетворюється на "поиск вазможнастєй", біганіну за дозволами, приниження перед "охранніком" (швейцаром)...
Я ж човна купив, щоб кататися...Задоволення отримувати...
(пробачте, говорю виключно про себе)
ТОму, повертаючись до теми - мій скромний лайф експіріанс підтверджує, що човен при покупці - краще шукати "доведений" та "максимально закінчений". Це дешевше. І - спокійніше.