Перегляд одного допису
Старий 29.05.2021, 02:03   #27 (permalink)
Bonez
Новичок
 
Псевдо: Олександр
Звідки Ви: Киев
Карапь: Вельбот 36
Дописи: 7
Сказал(а) спасибо: 0
Поблагодарили 1 раз в 1 сообщении
Типово Re: Укорочение прогресса.

Цитата:
Допис від matros78 Переглянути допис
І до чого тут 4м? Обов'язковій реєстрації не підлягає моторний човен з двигуном до 10кВт будь-якої довжини.

8 квітня 2020 року кабінет міністрів України приймає ПОСТАНОВУ № 289 Про внесення змін до Порядку ведення Державного суднового реєстру України і Суднової книги України
ось силка: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/...20-%D0%BF#Text
Де вказуеться що:
1) абзаци четвертий і п’ятий викласти в такій редакції:

“малі моторні судна, оснащені механічним двигуном (двигунами) із загальною максимальною потужністю до 10 кВт, крім риболовних суден, що не підлягають нагляду класифікаційного товариства;

веслові судна довжиною до 4 метрів, які не використовуються для промислу водних біоресурсів, перевезення вантажів та/або пасажирів з метою провадження підприємницької діяльності.”;

З тексту вище бачимо що дійсно малі моторні судна (це судна до 20 метрів які рухаються за допомогою двигуна) потужністю до 10 кВт. не реєструються, а веслові судна після 4 метрів реєструються. Значить моторні тільки після 20 метрів. Зразу видно що з точки логіки написано якось мутно, але юридично повино бути так. Ця постанова набула чиності 24.04.2020 і дійсна до сих пір.
ось на неї силка : https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/...F/card4#Future
Їдемо далі. Ця постанова змінює документ:
П О С Т А Н О В А
від 26 вересня 1997 р. N 1069
Київ

Про затвердження Порядку ведення
Державного суднового реєстру України
і Суднової книги України
Ось на него силка: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1069-97-%D0%BF#Text

На даний час ця постанова вказує що дійсно малі моторні судна потужністю до 10кВт можна не реєструвати, тільки по бажаню власника.
Але не забувайте! Ми знаходимся в УКРАЇНІ, а депутати у нас ГАН... ну ви зрозуміли. Тому 03.12.2020 був прийнятий закон Про внутрішній водний транспорт, де в статі №35, розділ 2 вже написано:
2. Обов’язковій реєстрації в Судновій книзі України підлягають:

1) малі моторні судна, оснащені механічним двигуном (двигунами) загальною максимальною потужністю 10 кіловатів і більше;

2) малі судна довжиною більше 4 метрів незалежно від наявності механічного двигуна (крім веслових байдарок (каяків), каное, гондол, катамаранів (водних велосипедів) та копій історичних суден);

ТО есть, вже вказано що після 4 метрів потрібно реєструвати. Ось силка на закон: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1054-20#Text

Але це ще не все, цей закон набуває чиності з 01.01.2022 року. Ось силка: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/...0/card4#Future

Отже до 01.01.2022 року можна до 20 метрів з 10кВт. не реєструвати.
Але тоже тут є одне але, наші чиновники тоже ГАН... ну ви зрозуміли, і кажуть що потрібно реєструвати бо є закон про внутрішній транспорт, а то що він починає діяти з 01.01.2022 їх не цікавить.

Добавлено через 44 минуты
Цитата:
Допис від Andrey77 Переглянути допис
Я не знаю, это же не я задумал этот Прог воскресить из мертвых укоротив его на голову.
Денег да, космос, но на его удлинение финансов и времени уйдет как и на его «одрезание», но в отличии от варианта ТСа мой вариант хоть добавит «мертвецу» мореходности и обитаемости.

Как то так.
ИМХО конечно.

Я!
Есть у меня кореш, еврей, так вот, он обрезанный, говорит что теткам нравится!!

Хотите, режте смело!! Только потом отчет с вас + видео!!

PS. Если что, мы предупреждали.

PSS. Вы думаете нормальный транец стоит по цене заклепок?
Ну-ну....
Вот транец что делал я на свой бывший Прог 4, это фотки на стадии готовности процентов на 70-75 примерно.

Добавлено через 8 минут
Как по мне вам проще его продать на металл и поработать дней 10, а на заработанные купить нормальный корпус. Всяко, разно на его укорочение вы потратите времени больше и достигните на много худшего результата.

По поводу транца. Я не думаю, я знаю что транец и укорочение будет мне по цене заклепок. Смотрите выше внимательно мой пост. Материала у меня на транец хватает, инструмент у меня есть. Опыт тоже есть, я в свое время клепал крылья в легкомоторных самолетах. С дюралью работать умею. Нету только запаса заклепок.
По поводу отчета и видео. Планы таковы.
Вариант №1. Есть вариант по обмену корпусов. Сосед по даче собирался сдавать в метал Прогресс, тоже порезаный нос, но работ по корпусу чуть больше, зато не разу не крашеный. Пока думает, если надумается - будем менятся.
Вариант второй. По быстрому режу по перегородке кокпита, длина будет 4.05-4.08 м., подрезаю и укрепляю временно просто доской перегородку для проверки ходовых качеств. Проверяю на озере под 15 и 25. Если с ходовыми качествами все нормально, следующая проверка на волне вдоль берега по мелководню на КВХ. Если все ок с ходовыми и на волне, тогда полная переделка уже на 4 метра с отчетом, фото и видео.
Если с ходовыми все грустно, то есть еще вариант обмена с моей доплатой на Крым с документами. На частном озере Крымом на электромоторе развозят корм для рыбы. Им нужна только грузоподъёмность. Я им подготавливаю Прогресс типа под баржу и немного денег, а они мне немного мятый Крым, но с документами. Что не нравится: Крым вообще голый, весь в мелких мятинах и покрашен несколько раз щеткой. С Крымом никогда не сталкивался, что за лодка понятия не имею. Друзья разделились по полам. Одни кричат лучше лодки для рыбалки нет, другие - даже бесплатно не нужна.

Востаннє редагував Bonez: 29.05.2021 о 02:08.
Bonez зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням