Перегляд одного допису
Старий 11.11.2021, 18:53   #40 (permalink)
Igor Dudinsky
Новичок
 
Псевдо: Игорь
Звідки Ви: Киев
Карапь: Finval 475evo
Дописи: 33
Сказал(а) спасибо: 23
Поблагодарили 25 раз(а) в 9 сообщениях
Типово Re: Катализатор

Цитата:
Допис від Oleksii Переглянути допис
НАсправді це не проблема. БУв у мене Спортрідж, з "надьожним" бензиновим 2.0л. Але, як виявилося - двигун був вже серії "Ню" (((. Це ті, де корейці каталізатор "покращили" задля грети-тумберг

Дволітрові G4KD та G4KN- це вже класика стуків при пробігах 50 - 150 тис км. Заради "Гретти" зменьшили висоту поршнів, забіднили суміш, застосували ЕГР клапан.Результат - покращення норм EUR та....
- задири внаслідок застосування поршнів із укороченими юбками у ВМТ у момент так званої "перекладки поршня";
- задири 4-го циліндру - внаслідок попадання абразивної пилюки від розваленого каталізатора.


Узагальнено, що для природи добре - для двигуна зло. Чим ближче до випускного коллектору стоїть каталізатор / каталізатори - тим вища ймовірність, що через клапан ЕГР у камеру згоряння прилетять залишки каталізатора. Особливо при V-подібній компоновці двигуна...

Задири на сучасних "екологічних" силумінових двигунах - конструктивна даність. Десь поршні короткі, десь форсунки прямого вприску стоять під кутом до поршнів і при роботі на холостих змивають масло із частини дзеркала циліндрів. Десь застосували "спортивні" , тонкі, поршневі кільця....

Світ котиться шкереберть....

Востаннє редагував stp: 11.11.2021 о 19:09.
Igor Dudinsky зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
3 пользователя(ей) сказали cпасибо:
ANRI-72 (11.11.2021), Muller (28.11.2021), vlad2002 (11.11.2021)