 |
Цитата: |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
НАсправді це не проблема. БУв у мене Спортрідж, з "надьожним" бензиновим 2.0л. Але, як виявилося - двигун був вже серії "Ню" (((. Це ті, де корейці каталізатор "покращили" задля грети-тумберг
|
|
 |
|
 |
|
Дволітрові G4KD та G4KN- це вже класика стуків при пробігах 50 - 150 тис км. Заради "Гретти" зменьшили висоту поршнів, забіднили суміш, застосували ЕГР клапан.Результат - покращення норм EUR та....
- задири внаслідок застосування поршнів із укороченими юбками у ВМТ у момент так званої "перекладки поршня";
- задири 4-го циліндру - внаслідок попадання абразивної пилюки від розваленого каталізатора.
Узагальнено, що для природи добре - для двигуна зло. Чим ближче до випускного коллектору стоїть каталізатор / каталізатори - тим вища ймовірність, що через клапан ЕГР у камеру згоряння прилетять залишки каталізатора. Особливо при V-подібній компоновці двигуна...
Задири на сучасних "екологічних" силумінових двигунах - конструктивна даність. Десь поршні короткі, десь форсунки прямого вприску стоять під кутом до поршнів і при роботі на холостих змивають масло із частини дзеркала циліндрів. Десь застосували "спортивні" , тонкі, поршневі кільця....
Світ котиться шкереберть....