 |
Цитата: |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Не обов'язково брати такого битка, щоб на стапель вішати. Багато варіантів чисто косметичних, типу міняеш бампер, фару, крило та пластмаски і їдеш далі. По фото доречі багато чого можно зрозуміти що купляєш. Єдине з чим можно встряти - з агрегатами (двигун, кпп і т.д.) Але треба ж розуміти, що це не машина з автосалону, тому ціна відповідна. Як на мене, то ліпше машина з США, з повною історією, ніж з європи конструктор лєго зі змотаним пробігом і в Польші зліплений з двох частин.
|
|
 |
|
 |
|
Як людина,яка має якесь відношення до ремонту машин(відновлення)можу вас розчарувати.На сьогодні на стапелі стоїть ніссан мурано 18 року,при дефектовці вияснилося,що авто вже побувало в дтп,бампер замість кріплень на герметику,(чисто перекупний варіант),крило і дверина фарбовані.Про це нічого в документах не було.Також при завантажуванні пійомником пошкодили на днищі герметик,пластикові деталі.Якщо цікаво наведу ще приклад,людина купує аутлендер 17 чи 18 року,чекає чотири місяці і тільки при дефектовці дізнається про додаткові витрати повязані з купівлею стартера,впускного колектора иі тд.За те він дуже радувався,коли дізнався,що акпп ціле.А купити запчастини,то коли купець американської машини дізнаєть ціну оригінала,то чомусь каже щукайте тайвань.Ось така дійсність.Капот на аутлендер коштує 600у.е б.у оригінал фарбований в колір,тайвань здається 150 уе