.....................Тема змінила свій напрямок і перетворилась у щось досить цікаве для будь кого

. Андрій Леонідович (в нашому миру

Бондик) все правильно розклав по поличкам і насправді так треба прораховувати міжсервісний інтервал для автівок що експлуатуються в умовах України та подібних. Мене завжди дивувала позиція механіків і тих норм яких вони дотримуються в Європі, конкретніше скажу в Німеччині і ще конкретніше в Баварії. Заміна масла в дизельному двигуні легкового авта (беру усереднену цифру) якої вони досить жорстко дотримуються оскільки це пов"язано з отриманням технічного дозволу на подальшу експлуатацію авта (незважаючи на вік та екологічні норми) так званий ТЮВ - 25000 км. (на справді це стосується не лише заміни оливи, а ще багатьох технічних моментів) , я розумію що там немає якогось неякісного мастила чи пального, що у них роблять обслуговування автівки з максимально можливою відповідальністю і вартує це серьйозних грошей ( лише огляд авта , без ремонту, для того щоб отримати ТЮВ) вартує від 150 до 300 Евро. Але ж при всіх вводних цей пробіг для машин що їздять Європю і мають реєстрацію тамошню, не менше 25000 км



. Ну і ми купуючи авто з Німеччини з реальним пробігом у 200.000км вважаємо (і це насправді так і є) що це досить не поганий варіант котрий ще багато років послугує нам вірою і правдою . Я теж їжжу на таких машинах і вони мене цілком задовольняють.
А висновок такий : важливо те як обслуговувалась машина від моменту її продажу з автосалону до моменту - коли ви її придбали. Думаю що далі розжовувати - не варто.