Перегляд одного допису
Старий 05.02.2022, 10:15   #21 (permalink)
Вовчик
Клубень, модератор
 
Аватар для Вовчик
 
Псевдо: Володимир
Звідки Ви: Київська обл, смт.Гостомель
Карапь: Параплан-Skywalk Chili 2
Дописи: 19.667
Сказал(а) спасибо: 9.551
Поблагодарили 7.172 раз(а) в 3.161 сообщениях
Типово Re: восстановления мотора Тойота Корола

Ярик ти пішов якимись дебрями, по ремонту мота. Є заводські допуски по діаметру циліндра(гільзи). Проміряй циліндр. І визачи яка виработка. До того ж циліндр має еліпс. Якщо він виходить за допуск. Підкидання кілець ,до одного місця. З моїх двох ремонтів ваговського 1Y мотора на Т-3. Поки я це все не зробив , тільки кошти тратив. То дуже дорого.
В підсумку. Купив блок розточив до ремонтного номіналу. Шліфонув плоскість , теж саме зробив з ГБЦ. Плюс опресовка, на герметичність, для дизеля. Проще кажучи зробив капіталку. І як виявилося це самий короткий шлях, і дешевший. В тебе можуть бути з виработкою шайби розбігу валу, сальники . Вобщим суто мій досвід , з ремонту. Теж думав, там підкину, там заміню. Шара не пройшла.
Вовчик зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
2 пользователя(ей) сказали cпасибо:
tarantas (11.02.2022), Шумахер (05.02.2022)