 |
Цитата: |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
При зменьшенні шпації можно було б робити борт з трійки, днище з 4-кі. Але, маючи досвід з будівництва фанерного гостроскулого четвертьтонника... вирішив, що то зайве не буде в моїх розмірах і умовах експлуатування. )
|
|
 |
|
 |
|
В мене ФСФ, 6 мм по кругу,(4 мм, на борт, не знайшов, та й чомусь така товщина, не викликає довіри).
Добавлено через 9 минут
Кажуть, на саморобний човен, (навіть до 4 м), потрібен сертифікат відповідності, а ця процедура, думаю по затратам дорожча вийде ніж сам човен. Може хтось стикався на практиці, з таким питанням? І на скільки це серйозно?