Перегляд одного допису
Старий 01.01.2024, 20:36   #27 (permalink)
Олександр М
Новичок
 
Псевдо: Олександр
Звідки Ви: Київ
Карапь: На стапелі.
Дописи: 16
Сказал(а) спасибо: 8
Поблагодарили 2 раз(а) в 1 сообщении
Типово Re: "Фанерка" 3,5. Строю для себя.

Цікаво виходить! Якщо пливеш на двох колодах, скручених мотузком, то ніби то нічого і не порушуєш, а якщо порізав ці ж колоди на дошки і зробив човна, одразу з´являються проблеми— парадокс! Так, як човен уже майже готовий,то доведеться, скоріше всього, жити «злочинцем» і плодити корупцію, відкупляючись від блюстителів закону.Парадокс!

Добавлено через 33 минуты
Знайшов такі зміни в законодавстві—« Зміни у підході до технічного нагляду за малими суднами та водними мотоциклами
Опубліковано 16 лютого 2022 року, 15:18
З 1 січня зі вступом в силу Закону України “Про внутрішній водний транспорт” змінено підхід до технічного нагляду за малими суднами та водними мотоциклами.

Технічний нагляд здійснюється за малими суднами, що підлягають обов’язковій реєстрації в Судновій книзі України, відповідно до Порядку здійснення технічного нагляду за суднами» Звідси випливає, що за «не реєстратом», технічний нагляд не проводиться. Там і далі по тексту, всі вимоги, стосуються лише суден, які підлягають реєстрації. І це, до речі, самий свіжий закон, 2022р.
Олександр М зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням