Перегляд одного допису
Старий 02.07.2024, 13:30   #53 (permalink)
Fix
Клубень
 
Аватар для Fix
 
Псевдо: Александр
Звідки Ви: Киев
Карапь: Длинномер, Мерк-40.
Дописи: 20.789
Сказал(а) спасибо: 12.613
Поблагодарили 10.443 раз(а) в 3.347 сообщениях
Типово Re: Гібридний інвертор для дому

Забув написати, замітив одну цікаву річ.
Маємо: ДБЖ Volt Polska SINUS PRO 2200 E і збірку LiFePo4 220 Ah з BMS JK 200A з активною балансировкою 2A.
Після того, як з*являється світло та ДЖБ починає заряджати аккум, помітив, що заряд йде при 13.6-13.7 V та 13-16А, і заряджає аккум до 99%. Інколи буває, що після появи світла, заряд йде при 1-3 А і тоді аккум практично не приймає заряд, за годину може підняти на 1-2% заряд при тому, що залишок аккума 45-55%. Буває, що дозарядить до 70-80% і потім переходить на 1-1.5 А і тільки підтримує аккум. Таке трапляється десь раз на тиждень (при тому, що світло вимикають 2-3 рази на добу). Інколи допомагає перезапуск ДЖБ, тоді він зразу дає 13-16А (може і 20А дати) і аккум довольно швидко заряджається до 99-100%. Хочу запитати: може треба поміняти настройки БМС плати, це допоможе? Чи це пов*язано з самим алгоритмом ДБЖ, який розрахован на AGM аккуми? Чим загрожує моєму LiFePo4 такий режим роботи? Дякую!
__________________
Не грузите меня, я не сухогруз.
Я танкер, налейте мне!

Ockelbo S20, Mercruiser 5.0L
Fix зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням