 |
Цитата: |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
гідрошайби ( по одній с кожної сторони) або редани ( по два з кожної сторони ) а також поєднання гідрошайба яка переходить в продольний редан ,
|
|
 |
|
 |
|
У вас стільки ідей що зробити. А ви не пробували розібратися що і для чого робиться? Навіщо ставлять гідрошайби, навіщо редани? Як буде працювати "гідрошайба яка переходить в продольний редан " ? Судячи з питання, не пробували.
Тепер по темі питання.
Уважно дивимося на днище та скули прогреса. Скули відігнуті вниз!!! Це важливо. Тому що обводи прогреса вкупі з відігнутою вниз скулою, дають єффект тоннелю, який звужується до корми. Можете поміряти відстані від киля до скули на транці, та в зоні лобового скла, щоб переконатися. Така форма дає єффект підвищення тиску в кормі, для кращого виходу на гліс. Але їз збільшенням швидкості ми отримуємо прилипання носу до води, тому що чим більша швидкість,тим сильніше вспливає корма.
І гідрошайби робилися якраз для того щоб нівелювати цей єффект тоннелю. Вони відбивають частину потоку вниз,тим самим піднімаючи ніс, и знижуючи тиск в кормі. Я також знаходив варіанти,люди розгибали скули, до рівня як на прогрес 4, або зовсім їх зрізали, і ставили кутник на стик. Це теж прибирало проблему прилипання носу. Всі плюси і мінуси прогресу в цій формі скули. Сподіваюся тепер вам трохи зрозуміло.