Перегляд одного допису
Старий 15.05.2025, 15:44   #2 (permalink)
Pasic
Активный участник
 
Аватар для Pasic
 
Псевдо: Саня
Звідки Ви: Киев
Карапь: Прогресс 4 в процессе
Дописи: 5.308
Сказал(а) спасибо: 3.740
Поблагодарили 2.706 раз(а) в 826 сообщениях
Типово Re: Гідрошайби чи редани прогресс 2

Цитата:
Допис від Dimanua Переглянути допис
гідрошайби ( по одній с кожної сторони) або редани ( по два з кожної сторони ) а також поєднання гідрошайба яка переходить в продольний редан ,

У вас стільки ідей що зробити. А ви не пробували розібратися що і для чого робиться? Навіщо ставлять гідрошайби, навіщо редани? Як буде працювати "гідрошайба яка переходить в продольний редан " ? Судячи з питання, не пробували.

Тепер по темі питання.
Уважно дивимося на днище та скули прогреса. Скули відігнуті вниз!!! Це важливо. Тому що обводи прогреса вкупі з відігнутою вниз скулою, дають єффект тоннелю, який звужується до корми. Можете поміряти відстані від киля до скули на транці, та в зоні лобового скла, щоб переконатися. Така форма дає єффект підвищення тиску в кормі, для кращого виходу на гліс. Але їз збільшенням швидкості ми отримуємо прилипання носу до води, тому що чим більша швидкість,тим сильніше вспливає корма.
І гідрошайби робилися якраз для того щоб нівелювати цей єффект тоннелю. Вони відбивають частину потоку вниз,тим самим піднімаючи ніс, и знижуючи тиск в кормі. Я також знаходив варіанти,люди розгибали скули, до рівня як на прогрес 4, або зовсім їх зрізали, і ставили кутник на стик. Це теж прибирало проблему прилипання носу. Всі плюси і мінуси прогресу в цій формі скули. Сподіваюся тепер вам трохи зрозуміло.
Pasic зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням