Перегляд одного допису
Старий 16.05.2025, 12:38   #4 (permalink)
Dimanua
Новичок
 
Псевдо: Dima
Звідки Ви: Україна
Карапь: Прогресс 2
Дописи: 3
Сказал(а) спасибо: 0
Поблагодарили 1 раз в 1 сообщении
Типово Відповідь: Re: Гідрошайби чи редани прогресс 2

Цитата:
Допис від Pasic Переглянути допис
У вас стільки ідей що зробити. А ви не пробували розібратися що і для чого робиться? Навіщо ставлять гідрошайби, навіщо редани? Як буде працювати "гідрошайба яка переходить в продольний редан " ? Судячи з питання, не пробували.

Тепер по темі питання.
Уважно дивимося на днище та скули прогреса. Скули відігнуті вниз!!! Це важливо. Тому що обводи прогреса вкупі з відігнутою вниз скулою, дають єффект тоннелю, який звужується до корми. Можете поміряти відстані від киля до скули на транці, та в зоні лобового скла, щоб переконатися. Така форма дає єффект підвищення тиску в кормі, для кращого виходу на гліс. Але їз збільшенням швидкості ми отримуємо прилипання носу до води, тому що чим більша швидкість,тим сильніше вспливає корма.
І гідрошайби робилися якраз для того щоб нівелювати цей єффект тоннелю. Вони відбивають частину потоку вниз,тим самим піднімаючи ніс, и знижуючи тиск в кормі. Я також знаходив варіанти,люди розгибали скули, до рівня як на прогрес 4, або зовсім їх зрізали, і ставили кутник на стик. Це теж прибирало проблему прилипання носу. Всі плюси і мінуси прогресу в цій формі скули. Сподіваюся тепер вам трохи зрозуміло.

Дуже дякую вам, сам також вирішив що гідрошацби краще
Dimanua зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Пользователь сказал cпасибо:
Pasic (17.05.2025)