Перегляд одного допису
Старий 30.06.2025, 07:21   #13 (permalink)
Шамич
Активный участник
 
Аватар для Шамич
 
Псевдо: Михаил
Звідки Ви: г.Киев
Карапь: Длинномер+Сузуки ДФ 70
Дописи: 10.006
Сказал(а) спасибо: 7.967
Поблагодарили 3.426 раз(а) в 1.298 сообщениях
Типово Re: Шукаю дізеліста.

По двигуну,якщо все ціле і нема вологи в циліндрах,то він повинен провертатися,для полегшення там є декомпресор, головне треба перевірити паливний насос і форсунки,ці речі можно зробити тільки на стенді і робить це паливник. Перевіряєте мастило на наявність води, зливаєте і заливаєте нове для дизельних двигунів (тракторів). Все це можно зробити на катері при умові,що ваш паливний насос робочий і форсунки теж,виконавши технічні умови обслуговування. Я би порадив Вам два варіанта:1-це заміна двигуна на дизельний двигун з іномарки при тих габаритах і вазі він буде значно потужний і тихіший,буде місце в машиному відсіку. 2-це заміна на підвісний двигун потужністю 30-50 к.с. з редуктором бігфут(це тяговий редуктор),зразу буде багато місця в катері,значна тиша при роботі двигуна,особливо на малих оборотах. За Вами прийняття рішення.
Шамич зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням