Перегляд одного допису
Старий 22.08.2025, 08:42   #1 (permalink)
MAZYA888
Активный участник
 
Аватар для MAZYA888
 
Псевдо: Александр
Звідки Ви: Вишневе
Карапь: КРЫМ М, Южанка, FINVAL-475 CASTOMIZED
Дописи: 1.589
Сказал(а) спасибо: 523
Поблагодарили 1.829 раз(а) в 445 сообщениях
Типово Глохне мотор YAMAHA F130

Бажаю здоровя колеги. Така біда. :sos
Був у відпустці, вирішив виїхати на рибалку. Завів мотор, поїхав...... а далі він почав глохнути.
Заводиться, все працює справно, хвилини 1-2 працює і глохне.
На холостих, чи на повному ходу ....., без різниці, глохне і все.
Човен стояв рік. Ну, думали бензин, насос, засмітилося щось і т.д....
Розібрали насос - ТАМ ВСЕ ЧУДОВО. Мотор пройшов всього 65 м/г.
Нічого не лишалося, як везти його на сервіс Yamaha, і на сервісі таки ЗНАЙШЛИ ПРОБЛЕМУ.
Справа в тому, що в мережі човна, НЕ МОТОРА, А ЧОВНА, є скачок напруги до 20В і мотор глушить система захисту, щоб ЕБУ не перегорів.
І ЩЕ ОДНЕ.

Я в човен поставив ВСІ LiFPO4 акумулятори.
Коли на сервісі поставили звичайний акумулятор В ОБХІД ПІДКЛЮЧЕННЯ ДО БОРТОВОЇ МЕРЕЖІ ЧОВНА, мотор працює і не відключає його система захисту.

ТЕПЕР ЗАПИТАННЯ: чи може бути причиною скачка напруги в системі живлення човна саме LiFPO4 акумулятори? Чи може в них плата БМС вийшла із ладу? Чи взагалі ці акумулятори можуть бути причиною?
В човні є ще Альнернатор. Може бути в ньому причина?

Сервісний і стартовий акумулятори через масу розводяться.
Було ще таке, що вимикались одразу то один то два одразу ехолоти, хоча вони працюють від сервісного акумулятора, який їх ОКРЕМО живить.
Також є LiFPO4 акумулятори на 24 В для електроякоря.

Може хтось що підкаже куди дивитися?

Розумію, що, МАБУТЬ, можна поставити звичайний акумулятор на стартовий і, МОЖЛИВО, забути про проблему, але хотілося б розібратися в чому справа. Всі ставлять LiFPO4 акумулятори і катаються без питань.
ХТО ЩО ПОРАДИТЬ ЧИ ПІДКАЖЕТЕ?

Все додаткове обладнання і акумулятори ставив на FINVALi.

Сподіваюсь, наче всі деталі розписав, що стоїть в катері, щоб можна було зрозуміти причину, що саме дає той скачок напруги.

Скачок напруги тимчасовий у якийсь певний час виникає і все. Хоча в бортовій мережі вольтметр показує звичайну напругу 12-13,5 В. Цей скачок може зловити тільки ОСЦИЛОГРАФ, ну так мені сказали на сервісі.
Буду вдячний за допомогу.
MAZYA888 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням