Бажаю здоровя колеги. Така біда.

:sos
Був у відпустці, вирішив виїхати на рибалку. Завів мотор, поїхав...... а далі він почав глохнути.

Заводиться, все працює справно, хвилини 1-2 працює і глохне.

На холостих, чи на повному ходу ....., без різниці, глохне і все.

Човен стояв рік. Ну, думали бензин, насос, засмітилося щось і т.д....
Розібрали насос - ТАМ ВСЕ ЧУДОВО. Мотор пройшов всього 65 м/г.

Нічого не лишалося, як везти його на сервіс Yamaha, і на сервісі таки ЗНАЙШЛИ ПРОБЛЕМУ.
Справа в тому, що в мережі човна, НЕ МОТОРА, А ЧОВНА, є скачок напруги до 20В і мотор глушить система захисту, щоб ЕБУ не перегорів.
І ЩЕ ОДНЕ.
Я в човен поставив ВСІ LiFPO4 акумулятори.
Коли на сервісі поставили звичайний акумулятор В ОБХІД ПІДКЛЮЧЕННЯ ДО БОРТОВОЇ МЕРЕЖІ ЧОВНА, мотор працює і не відключає його система захисту.
ТЕПЕР ЗАПИТАННЯ:

чи може бути причиною скачка напруги в системі живлення човна саме LiFPO4 акумулятори? Чи може в них плата БМС вийшла із ладу? Чи взагалі ці акумулятори можуть бути причиною?
В човні є ще Альнернатор. Може бути в ньому причина?
Сервісний і стартовий акумулятори через масу розводяться.
Було ще таке, що вимикались одразу то один то два одразу ехолоти


, хоча вони працюють від сервісного акумулятора, який їх ОКРЕМО живить.


Також є LiFPO4 акумулятори на 24 В для електроякоря.
Може хтось що підкаже куди дивитися?
Розумію, що, МАБУТЬ, можна поставити звичайний акумулятор на стартовий і, МОЖЛИВО, забути про проблему, але хотілося б розібратися в чому справа. Всі ставлять LiFPO4 акумулятори і катаються без питань.
ХТО ЩО ПОРАДИТЬ ЧИ ПІДКАЖЕТЕ

?
Все додаткове обладнання і акумулятори ставив на FINVALi.
Сподіваюсь, наче всі деталі розписав, що стоїть в катері, щоб можна було зрозуміти причину, що саме дає той скачок напруги.
Скачок напруги тимчасовий у якийсь певний час виникає і все.

Хоча в бортовій мережі вольтметр показує звичайну напругу 12-13,5 В. Цей скачок може зловити тільки ОСЦИЛОГРАФ,

ну так мені сказали на сервісі.
Буду вдячний за допомогу.
