Re: Глохне мотор YAMAHA F130
 |
Цитата: |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
А як може не якісна бмс не відключати? Тоді вся напруга йде на ліферні комірки і вони киплять. Це неправильно.
Так, повинен бути буфер.
Добавлено через 5 минут
Поки бмс буде пропускати(акум не заряджений), то все буде працювати. Але ж треба порахувати потужність генератора, і потужність споживання приладів. А хто буде цим займатися на рибалці? Ставити куллометри чи контролювати це через застосунок? І коли аккум буде повний, то бмс його вимкне. І проблема нікуди не ділась.
Добавлено через 7 минут
Yamaha f130 видає 35А/год.
Звісно - дивлячись на яких обертах і який аккум встановлено, то для прикладу аккум на 100 А/г вона зарядить за 3 години +/- (пальцем в небо). Як її генератор "зупинити"? Як вона зрозуміє що потрібно зменшити потужність зарядки. І знову ж таки, коли ліфер повний, то йому хоч 13В на вході, хоч 14.2В він відрубає себе(аккум).
Ну і ліфер не потрібно заряджати при температурі нижче 0. Як це вірішити?
Добавлено через 12 минут
В човні немає свинцових аккумів? Якщо немає, то бмс ліфери відрубає і генератор Ямахи "палить" все що є.
Якщо альтернатор є і є свинець, то він(альтернатор) повинен не вимикати свинець після того як всі ліфери заряджені.
Тоді все ок
|
|
 |
|
 |
|
Малость сумбура у тебя. Чуть поправлю. Лифер будет заряжаться если напряжение от зарядного устройства выше 14.6 В. И лифер не кипит а раздувается при перезаряде.Это тоже один из факторов которые нужно учитывать. В этой истории есть вопросы и реально надо проверять все звенья этой цепи.
__________________
34-й богатырь...
Востаннє редагував Shel: 28.08.2025 о 00:55.
Причина: Добавил
|