  | 
            
            Цитата: | 
            
              | 
           
         
         | 
        
         | 
        
        
        
         | 
        
        
        
         | 
       
     
    
      
        | 
         | 
         | 
        
         | 
       
      
        | 
         | 
        
        Доброго. У Вас стоїть дві банки одна на 12 друга на 24 чи дві по 12 
Як підключено 24? 
Є приблуда яка відключає зарядку при повних банках. Тобто відключає мотор від нагрузки (батареї) і все працює від 
банок. При разрядці знову піключає двигун.
         | 
        
         | 
       
      
        
          | 
        
         | 
        
          | 
       
     
     | 
  
Бажаю здоров"я. 
У мене 2 по 12 В, один стартовий, один сервісний. Інший, на 24 В окремо живить електроякір. ВСЕ.
Сервісний же і стартовий, ЧЕРЕЗ масу, можна підключти два одночасно, або окремо. Але, сервісниц через масу можна підключити на стартовий, якщо раптом сів акумулятор. А так, то масА ЗАВЖДИ В ПОЛОЖЕННІ 1 - СТАРТОВИЙ.
І тут вийшло так, що я клему ПЛЮС на старт НЕ ПІДКЛЮЧИВ, підключений був лише СЕРВІСНИЙ, і я через нього заводив мотор і живив усе в човні. а ПЛЮСОВА клема просто була відключена від стартового акумулятора. от тому, можливо, і був той скачок, тому що зарядка через альтернатор йде спочатку на стартовий, а потім на сервісний. Так як плюсова клема була відключена, то можливо там щось із тією зарядкою і сталося, що був той скачок, тому що СТАРТОВИЙ не брав зарядку, і, МОЖЛИВО, альтернатор не перемикав зарядку на сервісний тому, що що не бачив його реальну напргу.
ОТ ТАКІ ТО СПРАВИ - Я ВЖЕ ТІЛЬКИ ЗАРАЗ ЗРОРЗУМІВ ЩО І ЯК.
ПОСПІШАННЯ!!!! ОТ І ВСЕ.
АЛЕ, кажуть, що на сервісі все вірно підключили і той скачок всерівно є.