Перегляд одного допису
Старий 01.09.2025, 12:41   #24 (permalink)
MAZYA888
Активный участник
 
Аватар для MAZYA888
 
Псевдо: Александр
Звідки Ви: Вишневе
Карапь: КРЫМ М, Южанка, FINVAL-475 CASTOMIZED
Дописи: 1.613
Сказал(а) спасибо: 538
Поблагодарили 1.829 раз(а) в 445 сообщениях
Типово Re: Глохне мотор YAMAHA F130

Цитата:
Допис від P_Petrovich Переглянути допис
Доброго. У Вас стоїть дві банки одна на 12 друга на 24 чи дві по 12
Як підключено 24?
Є приблуда яка відключає зарядку при повних банках. Тобто відключає мотор від нагрузки (батареї) і все працює від
банок. При разрядці знову піключає двигун.

Бажаю здоров"я.
У мене 2 по 12 В, один стартовий, один сервісний. Інший, на 24 В окремо живить електроякір. ВСЕ.

Сервісний же і стартовий, ЧЕРЕЗ масу, можна підключти два одночасно, або окремо. Але, сервісниц через масу можна підключити на стартовий, якщо раптом сів акумулятор. А так, то масА ЗАВЖДИ В ПОЛОЖЕННІ 1 - СТАРТОВИЙ.

І тут вийшло так, що я клему ПЛЮС на старт НЕ ПІДКЛЮЧИВ, підключений був лише СЕРВІСНИЙ, і я через нього заводив мотор і живив усе в човні. а ПЛЮСОВА клема просто була відключена від стартового акумулятора. от тому, можливо, і був той скачок, тому що зарядка через альтернатор йде спочатку на стартовий, а потім на сервісний. Так як плюсова клема була відключена, то можливо там щось із тією зарядкою і сталося, що був той скачок, тому що СТАРТОВИЙ не брав зарядку, і, МОЖЛИВО, альтернатор не перемикав зарядку на сервісний тому, що що не бачив його реальну напргу.

ОТ ТАКІ ТО СПРАВИ - Я ВЖЕ ТІЛЬКИ ЗАРАЗ ЗРОРЗУМІВ ЩО І ЯК.

ПОСПІШАННЯ!!!! ОТ І ВСЕ.
АЛЕ, кажуть, що на сервісі все вірно підключили і той скачок всерівно є.
MAZYA888 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням