 |
Цитата: |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Доброго. У Вас стоїть дві банки одна на 12 друга на 24 чи дві по 12
Як підключено 24?
Є приблуда яка відключає зарядку при повних банках. Тобто відключає мотор від нагрузки (батареї) і все працює від
банок. При разрядці знову піключає двигун.
|
|
 |
|
 |
|
Бажаю здоров"я.
У мене 2 по 12 В, один стартовий, один сервісний. Інший, на 24 В окремо живить електроякір. ВСЕ.
Сервісний же і стартовий, ЧЕРЕЗ масу, можна підключти два одночасно, або окремо. Але, сервісниц через масу можна підключити на стартовий, якщо раптом сів акумулятор. А так, то масА ЗАВЖДИ В ПОЛОЖЕННІ 1 - СТАРТОВИЙ.
І тут вийшло так, що я клему ПЛЮС на старт НЕ ПІДКЛЮЧИВ, підключений був лише СЕРВІСНИЙ, і я через нього заводив мотор і живив усе в човні. а ПЛЮСОВА клема просто була відключена від стартового акумулятора. от тому, можливо, і був той скачок, тому що зарядка через альтернатор йде спочатку на стартовий, а потім на сервісний. Так як плюсова клема була відключена, то можливо там щось із тією зарядкою і сталося, що був той скачок, тому що СТАРТОВИЙ не брав зарядку, і, МОЖЛИВО, альтернатор не перемикав зарядку на сервісний тому, що що не бачив його реальну напргу.
ОТ ТАКІ ТО СПРАВИ - Я ВЖЕ ТІЛЬКИ ЗАРАЗ ЗРОРЗУМІВ ЩО І ЯК.
ПОСПІШАННЯ!!!! ОТ І ВСЕ.
АЛЕ, кажуть, що на сервісі все вірно підключили і той скачок всерівно є.