![]() ![]() |
|
![]() |
#1 (permalink) |
Активный участник
Псевдо: Oleksii
Звідки Ви: Kyiv
Карапь: WATERLAND
Дописи: 304
Сказал(а) спасибо: 75
Поблагодарили 291 раз(а) в 107 сообщениях
|
![]()
І згоден з Вами, і не згоден.
Аргументи Ви привели абсолютно раціональні. Але з іншої сторони - реальні умови на Дніпрі (при "відпочинковому" плаванні) дуже сильно відрізняються від "середньо-статистичних морських" в більш "м*який" бік (що на морі, ща навіть на Десні). Течія влітку - до 2 км\год (та ще і воду на вихідних не дають).... вітер ніколи до "двацятки" не доходить (а якщо доходить то всі сидять вдома), стояти на форватері - скрізь заборонено, реальні глибини для анкорінгу 2-3-4 метри, резервний варіант ("ручний" якір) у мене є (їх навіть 2 на борту)... Звідси у мене ці всі питання - чи потрібна мені якірна лебідка, яка тримає яхту 5 тон на вітрі 20 кнот на глибині 10 метрів? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 (permalink) |
Клубень
Псевдо: Влад
Звідки Ви: Киев
Карапь: МКМочка
Дописи: 7.311
Сказал(а) спасибо: 4.886
Поблагодарили 7.373 раз(а) в 1.486 сообщениях
|
![]() Вам "разжевали" тему как могли, с аргументами и аналогиями. Вы знаете все технические моменты, условия эксплуатации, законодательство и многое другое. Какой ответ Вы хотите получить?. ![]() |
![]() |
![]() |
5 пользователя(ей) сказали cпасибо: |
Ickarus (25.05.2021),
Pasic (25.05.2021),
Авиатор (25.05.2021),
КТМОВ-- (25.05.2021),
Ромчик 777 (25.05.2021)
|
![]() |
#3 (permalink) | |||||||||||||||||||||||
Активный участник
Псевдо: Артем
Звідки Ви: Киев
Карапь: G3 Boats Eagle 175 PF
Дописи: 332
Сказал(а) спасибо: 105
Поблагодарили 212 раз(а) в 95 сообщениях
|
![]()
Навіщо механізація за таких умов експлуатації? На глубині 2 м можна віддати якір з корми та підняти руками. |
|||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
3 пользователя(ей) сказали cпасибо: |
![]() |
#4 (permalink) | |||||||||||||||||||||||
Активный участник
Псевдо: Oleksii
Звідки Ви: Kyiv
Карапь: WATERLAND
Дописи: 304
Сказал(а) спасибо: 75
Поблагодарили 291 раз(а) в 107 сообщениях
|
![]()
Саме так! Але ж спина... (маю чотири грижі). ((( В принципі я так і планував - кидати з корми, плюс з носа лебідка. Верніше навпаки, спочатку з носу - лебідка, а якшо вітер все ж таки тягне човен далі, то додатково "фіксанутись" кормовим вручну... Тим більше, що при такому розкладі кут на носовому якорі буде як раз "робочий" (тобто більше п*яти глибин) |
|||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
Тут присутні: 1 (учасників - 0 , гостей - 1) | |
|
|
![]() |
||||
Тема | Автор | Розділ | Відповідей | Останній допис |
"9 кругов ада" или "С Франции на "электричке" " | Messerschmitt | Автомобили | 96 | 29.12.2019 22:18 |
Электролебёдка "Stronger 40" (свободный сброс) | Mazdovuy | Оснащение лодок | 3 | 18.12.2017 21:21 |
"Спартан" і "Куга" нові військові авто для армії!!! | Рамзес | Новости | 14 | 26.07.2014 12:10 |
WT4.5 "Mr. Robinzon" "Речной внедорожник - лучший в своем классе" | 99alex | Архив | 0 | 26.02.2012 17:23 |
Якорная лебедка "TRAC" Fisherman 25 (новая в упаковке) | Skinny | Архив | 1 | 10.03.2011 19:39 |