Форум водно-моторного Клуба Фрегат

Назад   Форум водно-моторного Клуба Фрегат > Водномоторная тематика > Плавсредства > Аксессуары лодочные

Відповідь
 
LinkBack Параметри теми Параметри перегляду
Старий 25.05.2021, 09:02   #1 (permalink)
Активный участник
 
Псевдо: Артем
Звідки Ви: Киев
Карапь: G3 Boats Eagle 175 PF
Дописи: 332
Сказал(а) спасибо: 105
Поблагодарили 212 раз(а) в 95 сообщениях
Типово Re: Лебедка - расчет, опьіт "держака", Stronger -

Цитата:
Допис від Oleksii Переглянути допис
І згоден з Вами, і не згоден.
Аргументи Ви привели абсолютно раціональні.
Але з іншої сторони - реальні умови на Дніпрі (при "відпочинковому" плаванні) дуже сильно відрізняються від "середньо-статистичних морських" в більш "м*який" бік (що на морі, ща навіть на Десні). Течія влітку - до 2 км\год (та ще і воду на вихідних не дають).... вітер ніколи до "двацятки" не доходить (а якщо доходить то всі сидять вдома), стояти на форватері - скрізь заборонено, реальні глибини для анкорінгу 2-3-4 метри, резервний варіант ("ручний" якір) у мене є (їх навіть 2 на борту)...

Звідси у мене ці всі питання - чи потрібна мені якірна лебідка, яка тримає яхту 5 тон на вітрі 20 кнот на глибині 10 метрів?

Навіщо механізація за таких умов експлуатації? На глубині 2 м можна віддати якір з корми та підняти руками.
matros78 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
3 пользователя(ей) сказали cпасибо:
AlexGrom (26.05.2021), Pasic (25.05.2021), Ромчик 777 (25.05.2021)
Старий 25.05.2021, 18:02   #2 (permalink)
Активный участник
 
Псевдо: Oleksii
Звідки Ви: Kyiv
Карапь: WATERLAND
Дописи: 304
Сказал(а) спасибо: 75
Поблагодарили 291 раз(а) в 107 сообщениях
Типово Re: Лебедка - расчет, опьіт "держака", Stronger -

Цитата:
Допис від matros78 Переглянути допис
Навіщо механізація за таких умов експлуатації? На глубині 2 м можна віддати якір з корми та підняти руками.

Саме так! Але ж спина... (маю чотири грижі). (((

В принципі я так і планував - кидати з корми, плюс з носа лебідка.
Верніше навпаки, спочатку з носу - лебідка, а якшо вітер все ж таки тягне човен далі, то додатково "фіксанутись" кормовим вручну... Тим більше, що при такому розкладі кут на носовому якорі буде як раз "робочий" (тобто більше п*яти глибин)
Oleksii зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
ВідповідьПереход на главную страницу


Тут присутні: 1 (учасників - 0 , гостей - 1)
 

Ваші права у розділі
Ви не можете створювати теми
Ви не можете писати дописи
Ви не можете долучати файли
Ви не можете редагувати дописи

BB-код є Увімк.
Усмішки Увімк.
[IMG] код Увімк.
HTML код Вимк.
Trackbacks are Увімк.
Pingbacks are Увімк.
Refbacks are Увімк.


Схожі теми
Тема Автор Розділ Відповідей Останній допис
"9 кругов ада" или "С Франции на "электричке" " Messerschmitt Автомобили 96 29.12.2019 22:18
Электролебёдка "Stronger 40" (свободный сброс) Mazdovuy Оснащение лодок 3 18.12.2017 21:21
"Спартан" і "Куга" нові військові авто для армії!!! Рамзес Новости 14 26.07.2014 12:10
WT4.5 "Mr. Robinzon" "Речной внедорожник - лучший в своем классе" 99alex Архив 0 26.02.2012 17:23
Якорная лебедка "TRAC" Fisherman 25 (новая в упаковке) Skinny Архив 1 10.03.2011 19:39


Часовий пояс GMT +3. Поточний час: 15:09.


vBulletin 3.8.7 ; Copyright © 2000-2025 Jelsoft Enterprises Limited
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010

Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0