Форум водно-моторного Клуба Фрегат

Форум водно-моторного Клуба Фрегат (http://forum.fregat.club/)
-   Винты (http://forum.fregat.club/винты/)
-   -   Рассуждения о винтах (http://forum.fregat.club/винты/23716-рассуждения-о-винтах.html)

Antonioni2007 07.12.2017 01:07

Рассуждения о винтах
 

в1961 07.12.2017 10:39

Re: Разное видео
 
Почему я даже Солас не рекомендую, не говоря про Китай. Такое ощущение что льют все винты в одной форме, а клеймо ставят с разным шагом.:->:->:->

Sergey_Kiev 07.12.2017 15:49

Re: Разное видео
 
Цитата:

Допис від Antonioni2007 (Допис 504092)

Трохи занудства на ваші голови. :)
Ці довбні в кадрі, такі собі Бівіс і Батхєд водно-моторного світу, глузують з Соласа, навіть не розуміючи що таке гвинт! Вони абсолютно не знають фізики роботи гвинта! 15.30хв., 17.30хв... далі всюди..
Вони його сприймають як різьбу на болті, який має "гвинтити" у воді. "Шаг повинен бути однаковим, ось де реально чОткий гвинт!"
Ще-й "теорії" вигадують накшталт розгон-ход, маркетинг, "толстая составляющая входной кромки" і таке інше. пц..
Зрештою, так сприймає гвинти переважна більшість ю-тубівських "ІксперДів", більшість продавців і користувачів моторів.

Насправді ж лопасть човнового гвинта це аеро... точніше гідродинамічний профіль. Такий самий як крило літака. У нього ті самі характеристики Сх, Су, угол атаки і таке інше.... https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9F...B8%D0%BB%D0%B0
Але! На відміну від крила лопасть обертається по колу. Швидкість набігаючого потоку на різних діаметрах не однакова, сподіваюсь, це не потребує пояснень.
А оскільки швидкість потоку різна, то і угол атаки лопасті (тобто, шаг) має(!) бути різним, для того, щоб в ідеалі вся лопасть при обертанні мала підйомну силу! Так, саме підйомна сила крила, яка працює на лопасті, штовхає човен.
Висновок взагалі феєричний, "вазьмітє что-нібудь падароже"... Откаі "гуру", йовбаки зайвохромосомні. no more comments. :-)

в1961 07.12.2017 16:08

Re: Разное видео
 
Цитата:

угол атаки лопасті (тобто, шаг) має(!) бути різним
Неправда.
Угол атаки винта и шаг винта - это совершенно разные вещи.:smuschenie::smuschenie::smuschenie:
Шаг - это наклон лопасти в градусах относительно горизонтального вала, а угол атаки - это наклон лопасти относительно вертикального вала и может быть до 30градусов. Такие винты ещё называют "винт с переменным шагом". Если взять винты одного размера по диаметру и шагу и один будет с углом атаки 5-6 град.(большинство винтов) а второй 25гр. то разница в оборотах мотора может быть в 1000об/мин.

Wild 07.12.2017 21:29

Re: Разное видео
 
Цитата:

Допис від Sergey_Kiev (Допис 504164)
Трохи занудства на ваші голови. :)
Ці довбні в кадрі, такі собі Бівіс і Батхєд водно-моторного світу, глузують з Соласа, навіть не розуміючи що таке гвинт! Вони абсолютно не знають фізики роботи гвинта! 15.30хв., 17.30хв... далі всюди..
Вони його сприймають як різьбу на болті, який має "гвинтити" у воді. "Шаг повинен бути однаковим, ось де реально чОткий гвинт!"
Ще-й "теорії" вигадують накшталт розгон-ход, маркетинг, "толстая составляющая входной кромки" і таке інше. пц..
Зрештою, так сприймає гвинти переважна більшість ю-тубівських "ІксперДів", більшість продавців і користувачів моторів.
Насправді ж лопасть човнового гвинта це аеро... точніше гідродинамічний профіль. Такий самий як крило літака. У нього ті самі характеристики Сх, Су, угол атаки і таке інше.... https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9F...B8%D0%BB%D0%B0
Але! На відміну від крила лопасть обертається по колу. Швидкість набігаючого потоку на різних діаметрах не однакова, сподіваюсь, це не потребує пояснень.
А оскільки швидкість потоку різна, то і угол атаки лопасті (тобто, шаг) має(!) бути різним, для того, щоб в ідеалі вся лопасть при обертанні мала підйомну силу! Так, саме підйомна сила крила, яка працює на лопасті, штовхає човен.
Висновок взагалі феєричний, "вазьмітє что-нібудь падароже"... Откаі "гуру", йовбаки зайвохромосомні. no more comments.

это все хорошо, но при условии установки на одно и то е судно, при одной и той же загрузке, на одном и том же двигателе обороты в зависимости от шага при условии одинакового диаметра должны меняться условно на 200-300 об. за -+1 шаг

в моем случае купив двиг 50 ку без винта и взяв на пробу у конторы винт Солас нерж 14ый двиг развил 5200 об и 60 км в ч - явный недокрут! уверенно беру в собственность 13-ый нерж . СОлас иииии - 6200!))) как?! ( хотя сомнения меня уже тогда грызли... 40 ка ведь на моем корпусе 13-ый винт тоже крутит под потолок оборотов)
я теперь уверен что 14-ка была 15кой!!! и это неправильно так делать!

Гена 07.12.2017 22:53

Re: Разное видео
 
Цитата:

Допис від Wild2101 (Допис 504191)
это все хорошо, но при условии установки на одно и то е судно, при одной и той же загрузке, на одном и том же двигателе обороты в зависимости от шага при условии одинакового диаметра должны меняться условно на 200-300 об. за -+1 шаг

в моем случае купив двиг 50 ку без винта и взяв на пробу у конторы винт Солас нерж 14ый двиг развил 5200 об и 60 км в ч - явный недокрут! уверенно беру в собственность 13-ый нерж . СОлас иииии - 6200!))) как?! ( хотя сомнения меня уже тогда грызли... 40 ка ведь на моем корпусе 13-ый винт тоже крутит под потолок оборотов)
я теперь уверен что 14-ка была 15кой!!! и это неправильно так делать!

А диаметры винтов одинаковые были? Потому как диаметр на обороты влияет сильнее, чем шаг.

Владимир гризли 07.12.2017 23:11

Re: Разное видео
 
Ставил на 60 яму два винта 15 шага люминий .
11\1.4 диаметр 4700 оборотов 54 км ч
10\1.8 диаметр 6000 оборотов 62 км ч
Диаметр ОЧень Очень сильно влияет
Сейчас стоит 13 нержа крутит 5500 и 64 км ч (но как ни странно на 13 шаге математически такая скорость невозможна на этих оборотах , НО факт, значит не всё так просто)

Wild 07.12.2017 23:39

Re: Разное видео
 
Гена, тютелька в тютельку!

Sergey_Kiev 08.12.2017 11:37

Re: Разное видео
 
Цитата:

Допис від в1961 (Допис 504166)
угол атаки - это наклон лопасти

https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A...B0%D0%BA%D0%B8
Приблизно так, але вали там нідочого. Набігаючий потік на лопасть. А його вектор залежить від обертів гвинта і діаметру, на якому він вимірюється, та меншою мірою від швидкості судна. Там просте складання векторів, фізика 6 клас.
Але головне, на будь-яких обертах лінійна швидкість потоку буде різною на різних точках лопасті, в залежності від радіусу. Саме тому кут атаки на різних радіусах лопасті має(!) бути різним для оптимальної роботи і запобігання кавітації (в аеродинаміці це зрив потоку).
А ці "бівіси" в ролику глузують саме з гвинта правильної форми (соласа), та міряють і приводять у приклад "китайців" з фіксованим по радіусу кроком, які зроблені такими самими "бівісами". Ось що страшне. Дурний дурня вчить, а потім обидва сидять, і думають "чого воно не їде?" :)

Добавлено через 42 минуты
Цитата:

Допис від Wild2101 (Допис 504191)
это все хорошо, но при условии

Все правильно, як в тому анекдоті: "...але є нюанс".
По-перше, всі ці маркування кроку приблизні. Крок правильної лопасті змінний по радіусу, пам'ятаєте? Навіть в оного виробника гвинти різних серій з маркуванням одного кроку дадуть різні результати. Про різних виробників взагалі нема чого говорити. А ще діаметр, форма лопасті, оптимізація спввідношення "вперед-назад"... темний ліс :)
По-друге, будь-який окремий випадок, ваш, наприклад, теж нема сенсу обговорювати, якщо не знати умов тестування. Окремо взятий солас тут нідочого. Навіть вологість і температура повітря за день можуть міняти потужність двигуна до 16%! Для вашого мотору, на хвилиночку, це плюс-мінус до 8к.с.! То до чого тут гвинти?
Ви підібрали свій гвинт, і добре. І це найголовне.
Але це зовсім не значить, що фірма зі світовим ім'ям (її назва тут випадково, оскільки приклад з ролику), яка не один десяток років робить гвинти, в чомусь помиляється. Більш вірогідно, що це ми чогось не розуміємо.
А "бівіси" з ролику впевнені в своїй професійності, і ще знімають про це своє кіно, радять щось іншим.
Цей факт гвалтує мій мозок, і тільки тому я прокоментував.
Просто не робіть швидких висновків. :)

в1961 08.12.2017 11:47

Re: Разное видео
 
Цитата:

Приблизно так, але вали там нідочого.
Я так написал что бы понятней было по плоскостям....но это всё - теория, а ещё существует много параметров конфигурации лопасти от которых ОЧЕНЬ много зависит.

Antonioni2007 15.12.2017 00:44

Re: Разное видео
 
Цитата:

Допис від Sergey_Kiev (Допис 504164)
А оскільки швидкість потоку різна, то і угол атаки лопасті (тобто, шаг) має(!) бути різним, для того, щоб в ідеалі вся лопасть при обертанні мала підйомну силу!

Я ніколи раніше і не бачив,щоб угол атаки був однаковий на всьому радіусі гвинта.Думаю,що з різним буде краще

в1961 15.12.2017 09:26

Re: Разное видео
 
Повторюсь, угол атаки и шаг винта - разные вещи.

Sergey_Kiev 15.12.2017 16:23

Re: Разное видео
 
Цитата:

Допис від Antonioni2007 (Допис 504921)
Я ніколи раніше і не бачив,щоб угол атаки був однаковий на всьому радіусі гвинта.Думаю,що з різним буде краще

Саме так. Але на відео "забракували" саме такий гвинт. І це груба помилка.

в1961 15.12.2017 17:14

Re: Разное видео
 
Посмотрите на оригинальные Ямаха винты особенно нержа - прямей не бывает.:->:->:->:->:->:->:->

Sergey_Kiev 15.12.2017 17:16

Re: Разное видео
 
У темі 1 долучень
Цитата:

Допис від в1961 (Допис 504166)
угол атаки - это наклон лопасти относительно вертикального вала

Цитата:

Допис від в1961 (Допис 504937)
Повторюсь, угол атаки и шаг винта - разные вещи.

Тільки дотумкав, може Ви про цей кут?

в1961 15.12.2017 17:24

Re: Разное видео
 
Именно о нём.

Sergey_Kiev 15.12.2017 17:36

Re: Разное видео
 
У темі 2 долучень
Цитата:

Допис від в1961 (Допис 505027)
Именно о нём.

Ну нарешті я зрозумів вашу наполегливість! )
Це нахил лопасті. Не кут атаки.

Кут атаки (attack angle) дещо інше. Він жорстко пов'язаний з кроком (pitch) гвинта. Саме тому я кажу, що це одне й те ж саме. Хоча в суворо фізичному сенсі це різні речі.
Є ще третій чинник в цій компанії - швидкість потоку. На різних радіусах вона різна, тому змінюють крок, щоб тримати кут атаки більш-менш однаковим по всій лопасті, ну і так далі...

Sergey_Kiev 15.12.2017 17:55

Re: Разное видео
 
Цитата:

Допис від в1961 (Допис 505024)
Посмотрите на оригинальные Ямаха винты

Дивився дев'ять років на панавто, більше не хочу. )) Є такі серії, де свідомо йдуть на погіршення, щоб додати упору на задньому ході. Тобто, в масових серіях там самі компроміси. А в HighTrust взагалі є симетричні лопухи, і нормально. )
Зрештою, все це теорії. На практиці добре, коли є хоч пара варіантів на тест.

Antonioni2007 15.12.2017 23:14

Re: Рассуждения о винтах
 
Цитата:

Допис від Sergey_Kiev (Допис 505014)
Але на відео "забракували" саме такий гвинт

ТАК!

Добавлено через 6 минут
А вот шаговая горка-полезное дело. Если неизвестны параметры(шаг). В моем случае актуально. Осталось чертежи найти

Antonioni2007 28.10.2018 16:31

Re: Рассуждения о винтах
 
Про ремонт винтов Аж слюна пошла


Часовий пояс GMT +3. Поточний час: 15:35.

vBulletin 3.8.7 ; Copyright © 2000-2024 Jelsoft Enterprises Limited
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010


Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0