![]() |
Рассуждения о винтах
|
Re: Разное видео
Почему я даже Солас не рекомендую, не говоря про Китай. Такое ощущение что льют все винты в одной форме, а клеймо ставят с разным шагом.:->:->:->
|
Re: Разное видео
Цитата:
Ці довбні в кадрі, такі собі Бівіс і Батхєд водно-моторного світу, глузують з Соласа, навіть не розуміючи що таке гвинт! Вони абсолютно не знають фізики роботи гвинта! 15.30хв., 17.30хв... далі всюди.. Вони його сприймають як різьбу на болті, який має "гвинтити" у воді. "Шаг повинен бути однаковим, ось де реально чОткий гвинт!" Ще-й "теорії" вигадують накшталт розгон-ход, маркетинг, "толстая составляющая входной кромки" і таке інше. пц.. Зрештою, так сприймає гвинти переважна більшість ю-тубівських "ІксперДів", більшість продавців і користувачів моторів. Насправді ж лопасть човнового гвинта це аеро... точніше гідродинамічний профіль. Такий самий як крило літака. У нього ті самі характеристики Сх, Су, угол атаки і таке інше.... https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9F...B8%D0%BB%D0%B0 Але! На відміну від крила лопасть обертається по колу. Швидкість набігаючого потоку на різних діаметрах не однакова, сподіваюсь, це не потребує пояснень. А оскільки швидкість потоку різна, то і угол атаки лопасті (тобто, шаг) має(!) бути різним, для того, щоб в ідеалі вся лопасть при обертанні мала підйомну силу! Так, саме підйомна сила крила, яка працює на лопасті, штовхає човен. Висновок взагалі феєричний, "вазьмітє что-нібудь падароже"... Откаі "гуру", йовбаки зайвохромосомні. no more comments. :-) |
Re: Разное видео
Цитата:
Угол атаки винта и шаг винта - это совершенно разные вещи.:smuschenie::smuschenie::smuschenie: Шаг - это наклон лопасти в градусах относительно горизонтального вала, а угол атаки - это наклон лопасти относительно вертикального вала и может быть до 30градусов. Такие винты ещё называют "винт с переменным шагом". Если взять винты одного размера по диаметру и шагу и один будет с углом атаки 5-6 град.(большинство винтов) а второй 25гр. то разница в оборотах мотора может быть в 1000об/мин. |
Re: Разное видео
Цитата:
в моем случае купив двиг 50 ку без винта и взяв на пробу у конторы винт Солас нерж 14ый двиг развил 5200 об и 60 км в ч - явный недокрут! уверенно беру в собственность 13-ый нерж . СОлас иииии - 6200!))) как?! ( хотя сомнения меня уже тогда грызли... 40 ка ведь на моем корпусе 13-ый винт тоже крутит под потолок оборотов) я теперь уверен что 14-ка была 15кой!!! и это неправильно так делать! |
Re: Разное видео
Цитата:
|
Re: Разное видео
Ставил на 60 яму два винта 15 шага люминий .
11\1.4 диаметр 4700 оборотов 54 км ч 10\1.8 диаметр 6000 оборотов 62 км ч Диаметр ОЧень Очень сильно влияет Сейчас стоит 13 нержа крутит 5500 и 64 км ч (но как ни странно на 13 шаге математически такая скорость невозможна на этих оборотах , НО факт, значит не всё так просто) |
Re: Разное видео
Гена, тютелька в тютельку!
|
Re: Разное видео
Цитата:
Приблизно так, але вали там нідочого. Набігаючий потік на лопасть. А його вектор залежить від обертів гвинта і діаметру, на якому він вимірюється, та меншою мірою від швидкості судна. Там просте складання векторів, фізика 6 клас. Але головне, на будь-яких обертах лінійна швидкість потоку буде різною на різних точках лопасті, в залежності від радіусу. Саме тому кут атаки на різних радіусах лопасті має(!) бути різним для оптимальної роботи і запобігання кавітації (в аеродинаміці це зрив потоку). А ці "бівіси" в ролику глузують саме з гвинта правильної форми (соласа), та міряють і приводять у приклад "китайців" з фіксованим по радіусу кроком, які зроблені такими самими "бівісами". Ось що страшне. Дурний дурня вчить, а потім обидва сидять, і думають "чого воно не їде?" :) Добавлено через 42 минуты Цитата:
По-перше, всі ці маркування кроку приблизні. Крок правильної лопасті змінний по радіусу, пам'ятаєте? Навіть в оного виробника гвинти різних серій з маркуванням одного кроку дадуть різні результати. Про різних виробників взагалі нема чого говорити. А ще діаметр, форма лопасті, оптимізація спввідношення "вперед-назад"... темний ліс :) По-друге, будь-який окремий випадок, ваш, наприклад, теж нема сенсу обговорювати, якщо не знати умов тестування. Окремо взятий солас тут нідочого. Навіть вологість і температура повітря за день можуть міняти потужність двигуна до 16%! Для вашого мотору, на хвилиночку, це плюс-мінус до 8к.с.! То до чого тут гвинти? Ви підібрали свій гвинт, і добре. І це найголовне. Але це зовсім не значить, що фірма зі світовим ім'ям (її назва тут випадково, оскільки приклад з ролику), яка не один десяток років робить гвинти, в чомусь помиляється. Більш вірогідно, що це ми чогось не розуміємо. А "бівіси" з ролику впевнені в своїй професійності, і ще знімають про це своє кіно, радять щось іншим. Цей факт гвалтує мій мозок, і тільки тому я прокоментував. Просто не робіть швидких висновків. :) |
Re: Разное видео
Цитата:
|
Re: Разное видео
Цитата:
|
Re: Разное видео
Повторюсь, угол атаки и шаг винта - разные вещи.
|
Re: Разное видео
Цитата:
|
Re: Разное видео
Посмотрите на оригинальные Ямаха винты особенно нержа - прямей не бывает.:->:->:->:->:->:->:->
|
Re: Разное видео
У темі 1 долучень
Цитата:
Цитата:
|
Re: Разное видео
Именно о нём.
|
Re: Разное видео
У темі 2 долучень
Цитата:
Це нахил лопасті. Не кут атаки. Кут атаки (attack angle) дещо інше. Він жорстко пов'язаний з кроком (pitch) гвинта. Саме тому я кажу, що це одне й те ж саме. Хоча в суворо фізичному сенсі це різні речі. Є ще третій чинник в цій компанії - швидкість потоку. На різних радіусах вона різна, тому змінюють крок, щоб тримати кут атаки більш-менш однаковим по всій лопасті, ну і так далі... |
Re: Разное видео
Цитата:
Зрештою, все це теорії. На практиці добре, коли є хоч пара варіантів на тест. |
Re: Рассуждения о винтах
Цитата:
Добавлено через 6 минут А вот шаговая горка-полезное дело. Если неизвестны параметры(шаг). В моем случае актуально. Осталось чертежи найти |
Re: Рассуждения о винтах
Про ремонт винтов Аж слюна пошла
|
Часовий пояс GMT +3. Поточний час: 17:43. |
vBulletin 3.8.7 ; Copyright © 2000-2025 Jelsoft Enterprises Limited
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010