|   | 
| 
 | |||||||
| Законодательство Какими законами, правилами, приказами Мы обязаны руководствоваться | 
|  | LinkBack | Параметри теми | Параметри перегляду | 
|  27.04.2019, 09:59 | #27 (permalink) | |||||||||||||||||||||||
| Активный участник Псевдо: Sergey Звідки Ви: Kiev Карапь: Всяческие, работа такая 
					Дописи: 1.076
				 Сказал(а) спасибо: 497 
		
			
				Поблагодарили 1.404 раз(а) в 391 сообщениях
			
		
	 |  Re: Зміни законодавства у водномоторній сфері Так. Це Стаття 45. п.1 "Організація розваг на воді та спортивних заходів." Що не так? Розваги з потужною технікою мають бути безпечними. При цьому там для забезпечення цієї ж безпеки є ще п.3 "Плавання інших суден, крім водних мотоциклі та суден, які буксирують засоби для розваг на воді, в місцях, відведених для проведення розваг на воді, в установлений для цього час забороняється" Що не так? Як людина, що має 9 річний досвід продажів гідриків, та особистого глісування на власній дупі на 100км/год, скажу, що розділ виписаний дуже корректно. 
 4,5м маленькі? Це всі наприклад спортивні вітрильні, в першу чергу саморобні, судна. 8кВт чи майже 11к.с. з правильним редуктором та гвинтом для тих же "сєльодок" більше ніж достатньо. Крім того маємо на умі 15к.с. типу "дефорсовані", з наліпкою "9,9". А це всі надуваси до 4м з фактично п'ятнашкою. Для човнів з потужнішими двигунами тільки реєстрація. Один раз. Тобто, відсутність маразматичного ТО це для вас "по-прєжнєму"?   | |||||||||||||||||||||||
|   |   | 
| 3 пользователя(ей) сказали cпасибо: | 
| Тут присутні: 1 (учасників - 0 , гостей - 1) | |
| 
 |  | 
|  Схожі теми | ||||
| Тема | Автор | Розділ | Відповідей | Останній допис | 
| Про зміни до Інструкції про огляд суден | stringer | Законодательство | 12 | 22.09.2015 18:35 |